به گزارش ایرنا ، علی رستمی روز شنبه در جریان بازدید از دفتر خبرگزاری ایسنا در تربت حیدریه افزود: با فراهم شدن امکانات و زیرساخت های توسعه، استقبال بخش خصوصی برای سرمایه ‌گذاری در این منطقه افزایش یافته است.
وی اظهار داشت: با توجه به گشایش ‌های ایجاد شده و تعامل مسئولان دستگاههای اجرایی، شرایط برای ایجاد جهش و روند رو به‌ رشد در تربت حیدریه فراهم شده و خبرنگاران به عنوان طلایه داران عرصه آگاهی بخشی به جامعه می توانند در معرفی این شهرستان نقش بسزایی ایفا کنند.
وی از تربت حیدریه به‌ عنوان منطقه مستعد و دارای ظرفیت های بی نظیر سرمایه گذاری در حوزه های مختلف از جمله صنعتی، معدن، کشاورزی و گردشگری نام برد و گفت: با توجه به موقعیت مهم این شهرستان و قرار گرفتن در محور ارتباطی جنوب به شمال و شرق به غرب کشور، رسانه ‌ها می‌ توانند نقش مهم و محوری در معرفی ظرفیت ‌های بی نظیر این منطقه ایفا کنند.
فرماندار ویژه تربت حیدریه افزود: این شهرستان در حوزه های مختلف از ظرفیت‌ های بسیار برجسته‌ برخوردار است که با همدلی، اتحاد و انسجام بین مسئولان و مردم می‌ توان از این ظرفیت ‌ها در راستای توسعه این منطقه استفاده کرد.
وی با اشاره به به نقش رسانه‌ ها در اطلاع رسانی به جامعه و معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری اظهار داشت: رسانه ‌ها از جایگاه بسیار ممتاز در جامعه برخوردارند و می‌ توانند در همراهی با مسئولان دستگاههای اجرایی به توسعه بیش از پیش منطقه کمک کنند.
شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
7079/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.