به گزارش ایرنا، ایرج حیدری شامگاه سه شنبه در دومین نشست شورای آموزش و پرورش هرمزگان اظهار داشت: موانعی در مسیر تکمیل اردوگاه های دانش آموزی استان وجود دارد که با انجام یک کار عملیاتی و با بهره گیری از کمک های سازمان مدیریت و برنامه ریزی و سایر منابع مالی دولتی و بخش های غیر دولتی رفع می شود.
وی تاکید کرد: تلاش می شود این اردوگاه ها در کمترین زمان ممکن تکمیل و تجهیز گردند تا دانش آموزان استان از فضای مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت برخوردار گردند.
حیدری خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیکی به ایام پایانی سال تحصیلی، آموزش و پرورش استان به همراه سایر دستگاه های متولی برنامه های مشخصی را همراه با نشاط و شادابی برای اوقات فراغت دانش آموزان استان تدارک ببینند.
این مقام مسوول ابراز داشت: مشکل تامین انشعاب آب و برق تمامی مدارس آماده بهره برداری استان با تامین منابع مالی آن از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی هرمزگان و با همکاری دستگاه های اجریی ذیربط در آینده ای نزدیک برطرف می شود.
وی با اشاره به اهمیت و جایگاه آموزش و پرورش، گفت: آموزش و پرورش دستگاهی بنیادین و اساسی است و کشوری در مسیر پیشرفت و توسعه خود موفق خواهد بود که در برنامه ریزی های آن به مقوله مهم آموزش و پرورش به صورت ویژه نگاه شود.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.