به گزارش ایرنا،'روح الله بصیری' دوچرخه سوار 37 ساله کرمانشاهی حامل یک پرچم مزین به تصاویر 62 شهید از 31 استان کشور است که سفر با دوچرخه را با هدف انتقال پیام شهدا و پاسداری از آرمانهای انقلاب اسلامی از سال 95 از تهران به سمت کربلای معلا آغاز کرده است.
وی متولد سال 1359 در گیلان غرب و عضو رسمی انجمن ایرانگردی و جهانگردی است و حدود 17 سال است در رشته دوچرخه ‌سواری فعالیت می‌کند.
این دوچرخه سوار پس از ورود به هرمزگان، شامگاه دوشنبه دیداری با فرمانده انتظامی این استان داشت.
فرمانده انتظامی هرمزگان در این دیدار تلاش این ورزشکار ایرانی را شایسته تقدیر خواند و گفت: همت والای این دوچرخه سوار نشان دهنده عشق و علاقه به ائمه اطهار‌(ع) و ارج نهادن به مقام شهداست.
سردار عزیزالله ملکی با تاکید بر تلاش برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، افزود: این ورزشکار با انجام این اقدام فرهنگی و ورزشی، با تبیین نقش شهدا در زندگی امروزی ، پیام آور عشق، دوستی و محبت است.
دوچرخه سوار حامل پرچم منقش به تصویر شهدا نیز در این دیدار گفت: این سفر را از تهران به سمت کربلا و از شهر کربلا به نیت انتقال پیام شهدا و پیام برای منتظران امام زمان(عج) آغاز و با پیمودن شهرهای ایران مجدد به سمت کربلای معلا رکاب خواهم زد.
بصیری نیا بیان داشت: بیش از 90 درصد استان های کشور و چند کشور خارجی را با دوچرخه با هدف تجلیل از ایثارگری ملت غیور ایران بویژه خانواده‌ های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم رکاب زده ام.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.