به گزارش ایرنا، محمد رادمهر روز سه شنبه در مراسم معرفی و تکریم فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی ارتش در جاسک افزود: آمریکا بداند در زمان جنگ تحمیلی با کمترین تجهزات و سلاح جنگی، ایران پیروز میدان شد اما امروز نیروهای مسلح ما به سلاح روز مجهز بوده و قدرت باز دارندگی آن ها روز به روز در حال افزایش است.
وی بیان داشت: استکبار جهانی در طول 40 سال انقلاب، بارها توطئه هایی علیه ملت ایران بکار بسته که با شکست روبرو شد و امروز نیز با ناوجنگی بدنبال جنگ روانی و نا امنی در کشور ما هست.
رییس شورای تامین شهرستان جاسک اظهارداشت: قرار دادن سپاه در لیست تحریم ها از دیگر شیطنت های آمریکا بود که این امر به خاطر نابودی داعش و شکست هایی بوده که استکبار جهانی در منطقه با آن مواجه شده است.
رادمهر ادامه داد: ما توانستیم با وجود نیروهای مسلح، وحدت و همدلی بین همه نیروها و مردم ایران، توطئه های استکبار جهانی را در این مدت 40 سال خنثی کنیم.

**نیروی دریایی موجب آرامش مردم جاسک است
فرماندار جاسک ادامه داد: نیروی دریایی با استقرار در سواحل مکران، برکاتی برای این شهرستان به همراه داشته و موجب آرامش نسبی مردم شده است.
رادمهر اضافه کرد: ارایه خدمات آموزشی، بهداشتی، امداد رسانی به سیل زدگان و اعزام بیماران با بالگرد از جاسک و بشاگرد تنها بخشی از اقدمات مهم نیروی دریایی در جاسک بوده و انتظار می رود در خصوص اتمام بیمارستان نیروی دریایی و راه اندازی فرودگاه نیز که خواسته به حق مردم است، با ما همکاری کنند.
وی گفت: از زمانی که نیروی دریایی در کنار سایر نیروها بویژه سپاه و بسیج در شهرستان جاسک مستقر شده، آرامش مردم را به همراه داشته که امیدواریم در سایر زیرساخت ها نیز همکاری داشته باشند.
این مسوول ادامه داد: خدمات خوبی توسط نیروی دریایی در منطقه جاسک از جمله به آب انداختن زیر دریایی فاتح و زیر دریایی غدیر صورت گرفته و همچنین مجهز شدن نیروهای ارتش و سپاه به فناوری روز بوده که این از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
در پایان این مراسم از تلاش های امیر دریادار دوم رضا عباسی در کسوت فرماندهی منطقه دوم ولایت تقدیر و ناخدایکم کوروش محرابی به عنوان فرمانده جدید این منطقه معرفی شد.
شهرستان جاسک با 58 هزار نفر جمعیت در 300 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان قرار دارد.
7195/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.