به گزار ایرنا، سرهنگ مرتضی حیدری عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر درگیری مأموران یگان تکاوری مستقر در منطقه چغازردی شهرستان میناب با راننده پژو 405 ، پیگیری موضوع توسط مبادی زیربط به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: در 11 اردیبهشت ماه امسال، ماموران یگان تکاوری امام حسن عسکری (ع) با همکاری مأموران پاسگاه جلابی بندرعباس با انجام اقدامات اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودرو پژو 405 حامل مشروبات الکلی در روستای 'درتوجان' مطلع و به محل مورد نظر اعزام شدند.
سرهنگ حیدری بیان داشت: خودروی حامل مشروبات و محافظ آن با رؤیت ماموران اقدام به فرار کرده که پس از تعقیب و گریزی طولانی در نهایت در ورودی روستای جلابی خودروی مذکور به علت سرعت زیاد و ناتوانی راننده در کنترل آن، واژگون شد.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی هرمزگان تصریح کرد: راننده مصدوم توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل و مأموران در بازرسی از خودرو تعداد یک هزار و 24 قوطی مشروبات الکلی خارجی کشف کردند.
سرهنگ حیدری ابراز داشت: متهم که بر اثر واژگونی خودرو دچار مصدومیت شده بود در یکی از بیمارستان های شهرستان بندرعباس در حال مداوا است.
وی ضمن تشکر از تعامل خوب مردم با نیروی انتظامی از آنها خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قاچاق مراتب را برای پیگیری در اسرع وقت به پلیس 110 اطلاع دهند.
شهرستان میناب در 90 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.