به گزارش شنبه ایرنا، به نقل از روابط عمومی این رسانه برنامه ماه عاشقی ویژه افطار صدای خلیج فارس است که در ساختار ترکیبی نمایشی طی 30 قسمت 90 دقیقه ای به تهیه کنندگی معصومه ناصری هر روز عصر از ساعت 18:15 پخش می شود.
ویژه برنامه عصرگاهی رادیویی خلیج فارس، فضایی معنویت همراه با نشاط بین مخاطبان ایجاد می کند که شامل بخش های، کلام و متن، موسیقی، دعاها ومناجات، گزارش، مسابقه، پیامک و نمایش است.
«شب های رمضان» ویژه برنامه شامگاهی صدای خلیج فارس، به تهیه کنندگی سید جلیل هاشمی در30 برنامه 60 دقیقه ای هر شب به طور زنده پس از خبر ساعت 21 پخش می شود.
«گم گم سحری» برنامه دیگری از گروه فرهنگ و معارف رادیو خلیج فارس به تهیه کنندگی محمد رضا خسروی شامل بخش های سفره های سحری،دعای سحر، آوازهای عرفانی، صحیفه سجادیه و مناجات خوانی است که سحرهای ماه مبارک رمضان پخش خواهد شد.
برنامه صبح عید فطر در 120 دقیقه از ساعت 16:30 به صورت زنده و تهیه کنندگی مریم صابری با هدف انعکاس مراسم نمازعید در هرمزگان و گزارش توصیفی از حال و هوای نمازگزاران پخش می شود.
برنامه «ماه رویایی» نیز ویژه افطار از سیمای مرکزخلیج فارس در روزهای ماه مبارک رمضان، هرشب قبل از اذان مغرب روی آنتن می رود که علیرضا حمیدی زاده تهیه کنندگی آن را برعهده دارد.
همچنین، سیمای خلیج فارس مراسم جزء خوانی و جمع خوانی قرآن کریم در این ماه مبارک را از آستانه امامزاده سید مظفر(ع) بندرعباس و ترتیل خوانی قرآن ویژه اهل سنت استان درسحرهای ماه رمضان به تهیه کنندگی وحید رضا مداحی روش به صورت مستقیم پخش خواهد کرد.
9944/2094
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.