به گزارش ایرنا، حجت‌ الاسلام داود نمازی روز شنبه درهمایش طلایه داران تبلیغ درهرمزگان افزود: روحانیان و مبلغان دینی جایگاه بسیار قوی در جامعه اسلامی دارند و مردم با اعتماد به این قشر از آنان انتظار دارند که بدور از پرداختن به کارهای حزبی، به تبلیغ و تبیین هرچه بهتر و بیشتر دین مبین اسلام و ولایت فقیه بپردازند.
نمازی بیان داشت: مردم بواسطه اعتمادی که به جامعه روحانیت دارند، مسائل و مشکلات خود را با این قشر در میان گذاشته و در این راستا راه برای ارائه خدمات بهتر مسوولان به مردم هموارتر می ‌شود.
این مقام مسوول اظهار داشت: معرفی و تبیین آموزه‌های دینی و قرآنی در بین آحاد مردم به ویژه نسل جوان، تبیین سبک زندگی ایرانی اسلامی، بیان احکام و برکات فرائض دینی از دیگر وظایف مهم این قشر تاثیرگذار فرهنگی در ایام ماه مبارک رمضان است.
نمازی یادآورشد: از مبلغان اعزامی انتظار می ‌رود از ظرفیت ماه مبارک رمضان در راستای تبلیغ و تبیین هرچه بهتر و بیشتر دین مبین اسلام بهره لازم را ببرند.

**اعتقاد دشمنان داخلی و خارجی به تحقق سخنان رهبری
مشاور وزیر کشور در امور روحانیت یاد آورشد: مقام معظم رهبری بارها اعلام کردند تا 25 سال آینده اثری از اسرائیل نخواهد بود و یا عربستان به دست مجاهدان خواهد افتاد که دشمنان داخلی و خارجی با اعتقاد به تحقق سخنان رهبری، دشمنی های خود را با ملت ایران دوچندان کرده اند.
نمازی ادامه داد: در شرایط کنونی که دشمن با تحریم‌ های ظالمانه و راه‌اندازی جنگ اقتصادی، مردم را تحت فشار قرار داده است، روحانیت باید برای آگاهی ‌بخشی و خنثی‌ کردن نقشه‌ها و توطئه‌های دشمن، وارد میدان شوند.
وی بیان داشت: روحانیت نباید هرگز به دلیل اختلاف سلیقه حزبی، در مقابل یکدیگر قرار گیرند.
همایش طلایه داران تبلیغ درهرمزگان ویژه ماه مبارک رمضان روز شنبه با حضور مبلغان اعزامی، روحانیان و جمعی از ائمه جمعه وجماعت دستگاه های اجرایی استان در سالن اجتماعات حوزه علمیه خواهران بندرعباس برگزار شد.
7195/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.