به گزارش ایرنا، سردار عزیزالله ملکی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در یکی از این عملیات ها، پلیس هرمزگان موفق به شناسایی یک باند قاچاق مواد مخدر در شهرستان بندرلنگه شد که با متلاشی سازی این باند 600 کیلوگرم تریاک به همراه یک قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط شد.
وی افزود: در این عملیات سه دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان نیز توقیف و دو نفر از اعضای باند نیز دستگیر شدند.
سردار ملکی تصریح کرد: همچنین طی عملیاتی دیگر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران انتظامی پارسیان حین گشت زنی در محورهای فرعی شهرستان به یکدستگاه خودرو سواری پژو 405 مشکوک و دستور توقف دادند.
وی ادامه داد: راننده و سرنشینان خودرو بدون توجه به فرمان پلیس اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز مسیر طولانی عرصه را برخود تنگ دیده و با رهاکردن خودرو و استفاده از تاریکی شب از محل متواری شدند.
سردار ملکی تصریح کرد: در بازرسی از خودرو مذکور 280 کیلو گرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف شد و متهمان شناسایی و اقدامات پلیسی جهت دستگیری آنان ادامه دارد.
فرمانده انتظامی هرمزگان با قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان گفت: با توجه به حضور و اشراف پلیس در هرمزگان در حوزه خشکی و دریا و افزایش ضریب هوشیاری پلیس در شناسایی و کشف جرایم، از این پس مجرمان بویژه سوداگران مرگ در امان نخواهند بود و با مجرمان برابر قانون و با قاطعیت برخورد می شود.
شهرستان بندرلنگه در 240 کیلومتری و شهرستان پارسیان در 400 کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده اند.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.