سردار رحیم جهانبخش روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران در پی اطلاع از انتقال مواد مخدر، موضوع را در دستور کار قرار داده و با شناسایی و توقف خودروی سواری پژو 405 در مسیر ارتباطی زنجان - خرمدره، این مقدار تریاک را کشف کردند.
وی، اظهار داشت: راننده این خودروی سواری به عنوان متهم دستگیر و به منظور اعمال قانون در اختیار مراجع قضایی این استان قرار گرفت.
به گزارش ایرنا، دوم فروردین جاری، پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان مقدار 49 کیلو و 870 گرم تریاک کشف و ضبط کرد.
42کیلو و 870 گرم از این میزان موادمخدر در شهر زنجان از یک توزیع کننده به همراه 2 تن از همدستانش و پنج کیلوگرم آن در مسیر ارتباطی ابهر - خدابنده و 2 کیلوگرم دیگر نیز در جاده سلطانیه و ابهر از 2 دستگاه خودرو سواری کشف شد و در این رابطه در مجموع پنج نفر به عنوان متهم دستگیر و با تشکیل و تکمیل پرونده به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی تحویل شدند.
پارسال (سال 97) در مجموع، یک تن و 330 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح این استان توسط پلیس زنجان کشف و ضبط شد.
**** کشف و ضبط تایر قاچاق خودرو
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان نیز از کشف و ضبط 104 حلقه تایر دبل استار خارجی توسط پلیس این استان خبر داد و گفت: این تعداد لاستیک خارجی قاچاق، روز پنجشنبه / 29 فروردین/ از یک دستگاه کامیون کشنده اسکانیا، کشف شد.
سرهنگ جعفر کردلو افزود: این محموله قاچاق در ازاد راه زنجان - قزوین و به علت نبود مدارک قانونی و مثبته، توقیف و راننده نیز به عنوان متهم دستگیر و به مراجع قضایی تحویل شد تا مورد اعمال قانون قرار گیرد.
وی اظهار داشت: این تایرهای قاچاق خارجی که ارزش آن از سوی کارشناسان پلیس قریب 500 میلیون ریال برآورد شد از مقصد تهران به مبدا شهرستان خرمدره بارگیری شده بود.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.