به گزارش ایرنا، «ویکا خومالو» روز دوشنبه در سومین همایش فرصت های سرمایه گذاری استان هرمزگان اظهار داشت: آفریقای جنوبی یکی از کشورهای سرمایه گذار در حوزه تلفن با ایران است اما شرکت های کوچک تری نیز هستند که در ایران سرمایه گذاری کرده اند.
وی ابراز داشت: با وجود اتفاق های سیاسی سال های گذشته، آفریقای جنوبی جزو کشورهایی بوده که میزان سرمایه گذاری ها و همکاری های خود با ایران را ادامه می دهد.
سفیر آفریقا در تهران افزود: آفریقای جنوبی در حوزه معدن در عمق زمین و تکنولوژی ها سرشناس است، اما از طرفی در حوزه های گردشگری و دریانوردی نیز نقاط مشترک دیگری بین ایران و این کشور وجود دارد که می توان توجه بیشتری به این مقوله ها داشت.
خومالو یاد آورشد: تلاش ما بر این بوده که در حوزه اقیانوس شناسی و بهره وری از اقیانوس ها و همچنین میزان بهره برداری مان را به حداکثر برسانیم و معتقدیم جمهوری اسلامی ایران و آفریقای جنوبی می توانند در حوزه های آبی و دریانوردی منافع مشترکی داشته باشند.
سفیر آفریقای جنوبی در تهران اضافه کرد: همایش یاد شده فرصتی است که شرکت های آفریقایی می توانند در بندرعباس نیز سرمایه گذاری های خوبی انجام دهند.
وی ابراز داشت: با این که تازه وارد کشور ایران شده ام اما به واسطه مهمان نوازی با مردم حس خوبی دریافت کرده ام و این کشور در سال های اخیر توانسته است دستاوردهای بزرگی را به دست بیاورد.
وی اظهار داشت: از طرف کشور خودم (آفریقای جنوبی) برای حضور در این همایش فرصت های سرمایه گذاری در ایران تشکر ویژه دارم و قدردان استانداری هرمزگان و سازمان سرمایه گذاری استان هرمزگان هستم.
9887/7195/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.