به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی درخطبه های نماز جمعه این هفته شهر بندرعباس اظهار کرد: اگر دراین ساخت و سازها، خطر و بلایای طبیعی اتفاق بیافتد چه کسی پاسخگوی آن خواهد بود؟
وی خاطر نشان کرد: سیل یکی از قوانین طبیعت است و باید آن را قبول کنیم و به جای مبارزه و لجبازی، برای کاهش خسارت ها برنامه ریزی علمی صورت گیرد.
نماینده ولی فقیه درهرمزگان بیان داشت: باید ازخسارت های وارد شده در اثرهرگونه بلای طبیعی عبرت گرفته شود زیرا این جهان هستی با نعمت های خدادادی براساس قانون تکرارمی شود.
آیت الله نعیم آبادی کمک به هموطنان سیل زده در سراسر کشور امری ضروری دانست و گفت: مردم همواره در همه صحنه ها ثابت کرده اند که درهر شرایطی درکنار یکدیگر قرار دارند و اگر درهمین استان هم سیل اتفاق می افتاد هموطنان کمک های خود را از ما دریغ نمی کردند.
امام جمعه بندرعباس تاکید کرد: درمناطق سیل زده هوا سرد است و کودکان نیز در معرض خطر بیشتری قرار دارند که هرفردی باید در حد توان خود کمک کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: مناسبت های زیادی در این روزها وجود دارد که گرامیداشت سالروز ولادت جمهوری اسلامی ایران در دوازدهم فروردین 58 ازمهم ترین آنهاست.
نماینده ولی فقیه درهرمزگان تصریح کرد: درهیچ جای دنیا سراغ ندارید که مدت 50 روز از انقلاب گذشته باشد و مردم با رای قطعی خود پاسخ آری به آن داده باشند.
خطیب جمعه بندرعباس یاد آور شد: فقط انقلاب بزرگ اسلامی می تواند در کمتر از2 ماه از گذشت آن، خود را درمعرض قضاوت قرار دهد.
آیت الله نعیم آبادی ادامه داد: امام راحل به خوبی مردم کشور را می شناخت و از نظرخواهی هیچگونه ترسی نداشت زیرا می دانست مردم ازجمهوری اسلامی حمایت خواهند کرد.
وی با اشاره به اهمیت روز طبیعت درسیزدهم فروردین گفت: این روز برای آرامش انسان درطبیعت است، اما اگر قرار باشد آن را نابود کنیم این روز بر ما حرام خواهد بود.
9944 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.