به گزارش ایرنا، شهید احمد بهمنی یادگار عبدالرسول و صدیقه در گرمای تیرماه سال 1344 در روستای بوچیر از توابع شهرستان بندرلنگه به دنیا آمد.
پدرش کشاورز بود و با دست رنج پدر قامت کشید و بزرگ شد، دوران مدرسه را تا پایان دوره ابتدایی درس خواند.
او جوانی 19 ساله و بسیجی پاسدار شده بود که برای دفاع از وطن از خود و دنیا گذشت،عاشقی که درس عاشقی را از جوانمردی حضرت علی اکبر از مکتب امام حسین (ع) آموخته بود.
شهید بهمنی در حالی که 19 بهار از زندگیش را سپری کرده بود 23 اسفندماه شربت شهادت را در شرق دجله نوشید و به شهادت رسید.
شهید احمد بهمنی دربخشی از وصیت نامه خود که 21 اسفند ماه سال 63 نوشته، هدف خود را از آمدن به جبهه، یاری دین خدا دانست و آورده است: در جبهه وچه در پشت جبهه دین خدا را یاری کنید و امام خمینی ره عزیزمان را تنها نگذارید.
وی دفاع از اسلام را برهرفرد مسلمان واجب دانسته و خطاب به پدر و مادرش آورده است: اما تو ای پدر غم نخور که حقیر به جبهه رفته ام که شما هم مسوولیت شرعی دارید که پسرانت را ارشاد کنید تا بتوانند از دین مقدس اسلام دفاع کنند.
این پاسدار شهید دفاع مقدس ادامه داده است: تو ای مادرم می دانم که زحمت ها کشیدی وامید تو این بود که مرا داماد کنی ولی حقیر از علی اکبر(ع) فرزند خلف امام حسین(ع) بهتر نیستم که در زمین کربلا جنگید و شهید شد.
شهید بهمنی خطاب به برادران خود بیان داشت: شما برادرانم امیدوارم که بعد از کشته شدن من ادامه دهنده راه شهیدان باشید، همیشه پیروخط امام باشدی و طرفداری از ولایت فقیه کنید.
وی عاجزانه از پدر و مادرش طلب عفو و بخشش داشته و عنوان کرده است: تقاضا مندم که مرا عفو کنند چون خودم احساس می کنم فرزند خوبی برای آن ها نبودم و گاهی بی احترامی نسبت به آن ها انجام می دادم عاجزانه تقاضا دارم که مرا عفو کنید و اگر توفیق شهادت نصیبم شد مرا در قبرستان شیعیان بوچیر دفن کنند.
این شهید دفاع مقدس در بخش دیگری از وصیت نامه اش نوشته است: همچنان که خدا در قرآن می فرماید جنگ کنید و بکشید تا فتنه در جهان ریشه کن شود و باید ریشه فتنه که در آمریکا و اسراییل و شوروی است از بن بکنید، برهر فرد مسلمان واجب است که از اسلام دفاع کنند.
9887 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.