به گزارش ایرنا، موسی دادی زاده سرخایی روز شنبه در حاشیه عملیات اجرایی این فضای آموزشی افزود: این واحد آموزشی در زمینی به مساحت 3 هزار و 500 مترمربع و زیربنای آموزشی یکهزار و 471 مترمربع با مشارکت یکی از صنایع بزرگ استان (شرکت تانا انرژی) احداث می شود.
وی بیان داشت: در این فضای آموزشی از بهترین مصالح ساختمانی بکار می رود که نشانگر توجه ویژه به احداث مدرسه های با کیفیت برابر آخرین استانداردهای اداره کل نوسازی مدارس است.
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اظهارداشت: علاوه بر ساختمان آموزشی، احداث نمازخانه، سرویس بهداشتی، آبخوری، سرایداری، محوطه سازی و دیوار کشی نیز در این طرح پیش بینی شده است.
وی بیان داشت: این دومین فضای آموزشی بعد از شهرستان رودان است که توسط شرکت یاد شده در حال ساخت است.
این مسوول اظهارداشت: تکمیل این واحد آموزشی در شهرستان میناب که بیشترین آمار مدرسه های تخریبی را دارد کمک شایانی به برخورداری دانش آموز شهرستان از مدرسه استاندارد خواهد کرد.
دادی زاده سرخایی گفت: نهضت مدرسه سازی در هرمزگان با حضور و مشارکت خیران نیکوکار شتاب گرفته است و این واحد آموزشی چهل و هشتمین مدرسه مشارکتی- خیری در سه ماه اخیر است که به همت خیران نیکوکار احداث می شود.

**احداث 200 طرح آموزشی با مشارکت صنایع بزرگ هرمزگان
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: علاوه بر طرح های مشارکتی و خیری، با حمایت استاندار استان و رییس شورای آموزش و پرورش استان در قالب یک تفاهم، 200 طرح آموزشی با مشارکت صنایع بزرگ استان و سازمان نوسازی مدارس احداث می ‌شود.
دادی زاده سرخایی با اشاره به این که ساخت این مدرسه ها نقش موثری در تامین فضای آموزشی استاندارد و افزایش شاخص های آموزشی و تربیتی دارد، ابرازداشت: مدرسه 12 کلاسه فرزانگان شهرستان میناب در شمار طرح های این تفاهم نامه است.
وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی مدرسه 18 کلاسه پزشک در شهرستان بندرعباس خبر داد و گفت: این طرح بزرگ آموزشی به همت پزشکان موسسه خیریه نسیم رحمت احداث می شود که بیانگر توجه ویژه جامعه پزشکان به تحقق مسوولیت اجتماعی است.
این مسوول در پایان از پیگیری و تلاش شبانه روزی اداره کل نوسازی مدارس، حمایت ویژه استاندار هرمزگان و همراهی خیران با نهضت مدرسه سازی در استان قدردانی کرد و گفت: بدون تردید توسعه زیرساخت های آموزشی نقش موثری در ارتقای شاخص های آموزشی و تربیتی استان دارد.
7195/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.