به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی یکشنبه شب در نشست شورای اداری استان هرمزگان که با حضور رییس جمهوری برگزار شد، اظهار داشت: عمده مشکلاتی که دشمن نیز بر روی آن تبلیغات زیادی به راه انداخته است، مشکلات معیشتی است.
وی با اشاره به گرانی ها مواد خوراکی، تاکید کرد: دولت فکری به حال این گرانی ها کند و این وضعیت را ساماندهی کند.
امام جمعه بندرعباس عنوان کرد: مردم ازانقلاب خود راضی هستند ونسبت به رهبری انقلاب عشق می ورزند اما دولت وظیفه دارد مشکلات معیشتی مردم از جمله گرانی ها را برطرف کند.
آیت الله نعیم آبادی گفت: بانک ها شرایط را بر کشاورزان سخت کرده اند باید فکری به حال کشاورزان کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اولویت بندی در طرح های عمرانی مورد بهره برداری استان هرمزگان که برای مردم منفعت بیشتری داشته باشد، را بسیار ضروری دانست.
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در پایان خطاب به شرکت کنندگان و مسوولان در این نشست گفت: مشکلات با کف زدن برطرف نمی شود و تعارف ها نیز برای مردم نان نمی شود.
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری کشورمان صبح امروز یکشنبه از طریق فرودگاه بندرلنگه وارد هرمزگان شد و با مردم غرب هرمزگان در ورزشگاه تختی این شهرستان دیدار کرد.
رییس جمهوری همزمان در نشست شورای اداری، 40 طرح بزرگ اقتصادی به صورت ویدیو کنفرانسی را افتتاح کرد.
افتتاح مرحله سوم پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس از برنامه های فردا دوشنبه رییس جمهور و هیات همراه به استان هرمزگان است.
با درمدار قرار گرفتن مرحله پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس 3، این پالایشگاه قادر خواهد بود روزانه تا 45 میلیون لیتر بنزین یورو 5، همچنین 12 میلیون لیتر نفت گاز، 3 میلیون لیتر گاز مایع و 2 میلیون لیتر سوخت جت تولید کند.
نشست با خبرنگاران بخش دیگری از برنامه های دومین روز سفر رییس جمهوری به استان هرمزگان خواهد بود.
در این سفر وزیران اطلاعات، دفاع و پشتیبانی، نفت، نیرو، راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی رییس جمهوری را در هرمزگان همراهی می کنند.
9887 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.