به گزارش ایرنا، وزیر جهاد کشاورزی در آیین بهره برداری و عملیات اجرایی از این طرح ها گفت: در این مراسم 250 طرح مهم کشاورزی با سرمایه گذاری سه هزار و 40 میلیارد ریال و اشتغال 900 به بهره برداری رسید.
محمود حجتی افزود: اجرای آبیاری نوین در سطح 4 هزار و 233 هکتار از زمین های کشاورزی با هزینه 760 میلیارد ریال، 60 واحد گلخانه کشاورزی به وسعت 60هکتار و همچنین 475 سازه آبخیزداری برای کنترل 66 میلیون مترمکعب از روان آبهای سطحی از مهم ترین این طرح هاست.
وزیر جهاد کشاورزی اظهارداشت: در این مراسم همچنین عملیات اجرایی 210 طرح با اعتبار 34 هزار و 480 میلیارد ریال و اشتغالزایی برای 13هزار و 810 نفر از دانش آموختگان مراکز آموزش عالی و فنی و حرفه ای نیز آغاز می شود.
حجتی، همچنین از عملیات اجرایی سه مجتمع گلخانه ای به وسعت یکهزار و 200 هکتار، 6 هزار هکتار استخر پرورش میگو و مجتمع دام سبک به ظرفیت 30 هزار راس و پرورش شتر به تعداد 4 هزار نفر را به عنوان مهم ترین این طرح ها نام برد.
رییس جمهوری و شماری از اعضای هیات دولت تدبیر و امید صبح امروز یکشنبه از طریق فرودگاه بندرلنگه وارد هرمزگان شدند و در ورزشگاه تختی این شهر با مردم غرب هرمزگان دیدار کردند.
سفر 2 روزه رییس جمهوری و هیات همراه صبح یکشنبه با فرود هواپیمای حامل آنان در بندرلنگه در غرب هرمزگان آغاز شد.
در این سفر بهره برداری 40 طرح بزرگ اقتصادی با سرمایه گذاری 60 هزار میلیارد ریال به صورت وئدیو کنفرانسی آغاز شد.
شرکت درمراسم پیوست بزرگترین و پیشرفته ترین زیر دریایی ساخت ایران به نداجا و نشست شورای اداری هرمزگان از دیگر برنامه های سفر رییس جمهوری به این استان است.
به گزارش ایرنا، رییس جمهوری را در سفر 2 روزه به هرمزگان وزرای نفت، راه و شهرسازی، اطلاعات، جهاد کشاورزی، نیرو، کشور و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح همراهی می کنند.
7195/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.