به گزارش ایرنا، اباذر سالاری روز چهارشنبه درجمع فرماندهان سپاه شهرستان های استان افزود: سپاه هر شهرستان باید ظرفیت تخصصی و قشری خود را جهت تسهیل در امر ازدواج آسان، بسیج کند.
وی بیان داشت: سپاه و بسیج همه بسترها برای کمک به مردم و ازدواج جوانان از جمله گروه های فرهنگی هنری، قشرهای بسیجی، امکانات برگزاری مراسم، آشپز، آرایشگر، دیگ های پخت غذا، سالن های فرهنگی و ورزشی و غیره را در اختیار دارد.
فرمانده سپاه هرمزگان اظهارداشت: مردم یاری و مردم محوری باید مبنای حرکتی فرماندهان سپاهی در تحقق و تقویت محله اسلامی باشد.
سالاری ادامه داد: سپاهی در شهرستان فعال است که بتواند حرکت های جهادی داشته باشد و خدمات آن هدفمند و قابل لمس برای مردم بوده و مردم آن را از خود بدانند.
وی گفت: اصل و اساس کار سپاه باید کمک به تسهیل گری در کار مردم، ایجاد اشتغال، برداشتن موانع و مشکلات و مطالبه گری باشد و در این راستا از ظرفیت رسانه ها نیز کمک بگیرند.
فرمانده سپاه هرمزگان اظهارداشت: اولویت کار سپاه باید اشتغال مردم و جوانان باشد و هنر این است که مردم احساس کنند سپاه در کنار آنان است و این مهم را به عنوان مهم ترین شاخصه و ملاک ارزیابی خود بدانند
سالاری تاکید کرد: برای این که مردم بتوانند در روزهای پایانی هفته از ظرفیت سالن های ورزشی استفاده کنند، بسیج رسانه اطلاع رسانی گستره ای در تمام شهرستان ها داشته باشد و پس از آن با حفظ مبانی و اصول دینی برای مراجعه مردم نوبت دهی و رایگان ارایه شود.
7195/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.