به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد راد مهر روز دوشنبه در چهارمین روز از دهه فجر در دیدار با خانواده های معظم شهدا، سرکشی و دلجویی از خانواده شهدا و رفع مشکلات آنان را وظیفه همه مسوولان دانست.
وی ادامه داد: خانواده های شهدا الگو ونمونه آشکار ایثار ومقاومت و سرمایه های جاوید نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که از مهمترین داشته ها و دارایی خود که همانا فرزندانشان بود در راه تثبیت آرمانهای انقلاب گذشتند.
وی افزود: خانواده های شهدا در ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداری از آرمان های امام راحل و دستاوردهای خون شهدا در کشور مهمترین نقش را ایفا می کنند.
وی یاد آور شد: شهدای کسانی هستند که برای باز کردن معبرهای مین داوطلب می شدند تا بقیه همرزمانشان از روی آنها رد شود، این وظیفه همه ما را سنگین می کند باید این درس اخلاق را سرلوحه زندگی وکاری خود قرار دهیم .
فرماندار جاسک اظهار داشت: برای آبادانی و پیشرفت کشور خالصانه و بی منت و با برنامه کار کنیم و در برابر توطئه های دشمنان و فشارها، تحریم های اقتصادی و سیاسی در کنار مردم باشیم.
رادمهر خاطر نشان کرد: گوش به فرمان رهبری و حضور فعال در صحنه های مختلف بویژه برای تجدید میثاق با آرمان های شهدا در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن بار دیگر برای خنثی کردن توطئه دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب شرکت کنیم.
شهرستان جاسک با 58 هزار نفر جمعیت در 300 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان قرار دارد.
7199 / 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.