به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه بندرعباس با گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و با اشاره به نقش مردم در پیروزی انقلاب و پاسداری از آن ، اظهار داشت: انقلاب اسلامی با حضور و مشارکت مردم شکل گرفت و در جنگ 8 ساله پیروز شد و بدون حضور مردم ادامه این انقلاب امکان پذیر نیست.
وی با اشاره به قانون اساسی جمهوری اسلامی بیان داشت: با تکیه بر چنین قانون اساسی، دولت ها باید به سهم مردم در همه امور توجه داشته باشند .
امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: نباید دستاوردهای بزرگی را که انقلاب اسلامی داشته ، نادیده بگیریم و باید با پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب توطئه های دشمنان نظام را سرکوب کنیم.
آیت الله نعیم آبادی با اشاره به ویژگی های ممتاز شخصیتی امام خمینی (ره) به عنوان بنیانگذار بزرگ انقلاب اسلامی ، افزود: امام (ره) با تدبیر و اندیشه های دینی از تکرار انقلاب شکست خورده مشروطه جلوگیری کرد و سرانجام با حمایت های مردم نظام جمهوری اسلامی در بهمن سال 57 به پیروزی رسید.
خطیب جمعه بندرعباس با تاکید بر اینکه دولت باید خود را در کنار مردم قرار دهد ، یادآور شد: دولت باید کاملا قاطعانه با فسادهایی که امروز در جامعه وجود دارد، برخورد کند .
وی ابراز داشت: مردم باید در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حضور پرشورتری داشته باشند و شعارهای کوبنده تری علیه دشمنان انقلاب سر دهند.
9944/ 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.