**اهل سنت 11 هزار شهید تقدیم نظام کرده اند
امام جمعه اهل سنت خاش با اشاره به اینکه جامعه اهل سنت در 8 سال دفاع مقدس افزون بر 11 هزار شهید تقدیم نظام کرده اند گفت: مردم شهرستان خاش بهترین مرزدار و حامی انقلاب و کشور بوده اند و در 4 دهه اخیر هیچ گونه اقدام تروریستی در این شهرستان انجام نشده و اگر فرد و گروهی بخواهد در این منطقه اقدام تروریستی انجام دهد توسط مردم خاش نابود می شود.
مولوی محمدعلی شهنوازی افزود: خدمات مسئولان نظام در این منطقه مانند خورشید تابان به خوبی می درخشد و کارها و خدمات انجام شده قابل تقدیر است.
وی بیان کرد: دشمنان اسلام و کشور در چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی تلاش کرده اند در جامعه یاس و ناامیدی و میان مردم و مسئولان فاصله ایجاد کنند اما در رسیدن به اهداف شوم شان ناکام شده اند.
امام جمعه اهل سنت خاش ضمن تاکید بر اهمیت اجرای دستورات الهی و اطاعت از خدا و رسول (ص) ضرورت رعایت قوانین راهنمایی از سوی مردم و تلاش برای رفع مشکلات تامین آب شرب و گازرسانی به خاش و عملی ساختن وعده ها از سوی مسئولان را متذکر شد.
** نماز جمعه اهل سنت ایرانشهر
امام جمعه جمعه موقت مسجد الزهرا اهل‌سنت ایرانشهر در خطبه های نماز این هفته با بیان اینکه یکی از عوامل مهم وحدت، عدالت اجتماعی است، گفت: زکات یکی از مولفه های عدالت اجتماعی و وحدت و همدلی در یک جامعه است.
مولوی خلیل رسولی زاده افزود : خداوند متعال انسانی که برای رفع مشکل افراد جامعه تلاش می‌کند را دوست دارد و او را مورد عنایت خود قرار می دهد و پرداخت زکات یکی از راههای مشارکت در رفع مشکلات جامعه و بهترین عرصه تعاون و تعامل مومنان در زندگی اجتماعی است.
وی با اشاره به اینکه مردم همواره آماده دفاع از نظام و مرزهای میهن اسلامی هستند و تاکنون توطئه های دشمنان را با وحدت و یکپارچگی دفع کرده اند؛ از مسئولان خواست تا نسبت به رفع مشکلات معیشتی مردم بیشتر تلاش کنند.
7310 ** 7314 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.