به گزارش ایرنا، فریدون همتی عصر پنجشنبه در جمع مردم ابوموسی در مسجد جامع این شهرستان، اظهار داشت: برای جزیره نشینان تعرفه های حمایتی دولت جهت تردد هوایی به ابوموسی حفظ و همچنین براساس توافق صورت گرفته حمل و نقل دریایی به این جزیره نیز با کمک سپاه پاسداران انجام می شود.
همتی تصریح کرد: با تقویت زیرساخت های گردشگری در ابوموسی، ضمن درآمدزایی برای مردم این جزیره، امکانات ترددهای هوایی و دریایی به این منطقه نیز بیشتر خواهد شد.
استاندار هرمزگان تاکید کرد: باید زیبایی های ابوموسی را مطرح و معرفی کنیم تا گردشگران بسیاری به این جزیره سفر کنند.
همتی گفت: در بخش مدیریت شهری نیز برنامه های خوبی برای این جزیره در دست انجام است که از آنها به طور ویژه حمایت و تلاش می کنیم تا ابوموسی جزیره ای دارای فضای سبز خوب و زیرساخت های مناسب برای زندگی مردم و حضور گردشگران باشد.
وی بیان داشت: با نهایت تلاش و نگاه ویژه و خاص جزیره ابوموسی را مورد توجه قرار می دهیم و تقویت زیرساخت های آب و برق، رینگ دور جزیره، خیابان بندی ها و بنادر این جزیره در دستور کار خواهد بود.
استاندار هرمزگان گفت: صبر، شکیبایی، همت بلند، وطن دوستی، احساس مسئولیت و پاسداری و صیانت از ایران اسلامی در دل آب های خلیج فارس کار بسیار ارزشمندی است که مردم ابوموسی انجام می دهند.
شهرستان ابوموسی شامل جزایر ابوموسی، تنب بزرگ، تنب کوچک، سیری، فارور بزرگ و فارور کوچک است.
جزیره ابوموسی با 12 کیلومتر مربع وسعت به عنوان مرکز این شهرستان در آب های خلیج فارس و در فاصله 75 کیلومتری بندرلنگه و 57 کیلومتری شرق جزیره سیری واقع شده است.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.