به گزارش ایرنا، سردار سرلشگر محمد باقری روز یکشنبه پس از ورود به بندر عباس، در فرودگاه این شهر اظهارداشت: خروج امریکا از سوریه عقب نشینی خفت بار کشوری است که بدون اجازه و رضایت مردم و دولت قانونی در آن حضور پیدا کرده بود.
وی این خروج را 'برای ماموریت های دفاعی و امنیت منطقه بی اهمیت' توصیف کرد و گفت: در هر جایی که امریکایی ها حضور پیدا کردند موجب ناامنی بودند و حتماً ترک منطقه سوریه و سایر قسمت های منطقه موجب ارتقای امنیت و آرامش خواهد شد.
رییس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: در خلیج فارس هم به همین صورت هست و خود کشورهای منطقه امنیت آن را تامین می کنند و حضور امریکا در منطقه چیزی جز ناامنی ندارد.
سرلشگر باقری هدف از سفر به استان هرمزگان را ملاقات و ارزیابی وضعیت نیروهای مسلح مستقر در استان اعلام کرد و گفت: در این استان از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و وزارت دفاع واحدهای مختلف هوایی، دریایی و زمینی و انتظامی و مرزبانی حضور دارند که در این سفر از نزدیک با آنها دیدار می کنم.
وی گفت: نیروهای مسلح در هرمزگان به لحاظ قرار گرفتن در کنارخلیج فارس و تنگه هرمز باید ماموریت های مهم دفاعی را به بهترین وجه انجام دهند.
6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.