به گزارش ایرنا، موسی دادی زاده سرخایی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: کتاب های آموزشی بین مدرسه های بندرعباس، میناب، رودان، حاجی آباد، جاسک، سیریک، بشاگرد، پارسیان، قشم، ابوموسی و مناطق سندرک، رودخانه، شهاب و هرمز توزیع می شود.
وی بیان داشت: به منظور سنجش عملکرد دانش آموزان، هر 2 هفته یکبار آزمون رایگان آزمایشی و هماهنگ کشوری برگزار خواهد شد.
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اظهارداشت: برای نتیجه هر آزمون کارنامه صادر شده و به اولیا، مدیر، معلم و خود دانش آموز ارسال می شود تا وضعیت دانش آموز و میزان آمادگی آن در هر دوره از آزمون ها به دقت سنجش شود و در برنامه ریزی ها مورد توجه قرار گیرد.
وی یادآورشد: به منظور تقویت کتابخانه مدارس دانش آموزان پس از مطالعه و بهره برداری از کتاب های کمک درسی، کتاب ها را به کتابخانه مدرسه برگشت خواهند داد

** نام هرمزگان باید در بین 10 استان برتر کنکور کشور قرار گیرد
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: نام این استان باید با برنامه های بلند مدت و هدفمند، در بین 10 استان برتر کشور در آزمون سراسری قرار گیرد.
دادی زاده سرخایی ادامه داد: برای افزایش رتبه های برتر، رتبه های زیر یکهزار و همچنین افزایش قبولی دانش آموزان در دانشگاه های مهم کشور، برنامه های متعددی در دست اجرا است و هدف از این اقدام ارتقای جایگاه کنکور هرمزگان از رتبه هفدهم به شانزدهم کشوری است.
وی بیان داشت: در راستای اجرای عملیاتی شدن مصوبه شورای آموزش و پرورش در بحث آزمون سراسری، مقرر شد 50 درصد هزینه طرح ها را استانداری و 50 درصد آموزش و پرورش تقبل کند که تاکنون این نهاد برنامه های مهمی را در دست اقدام دارد.
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اظهارداشت: همچنین طرح اعزام معلم به مناطق دورافتاده و توزیع کتاب و سی دی های آموزشی بین دانش آموزان نیز از سوی این اداره کل پیش بینی شده است که به طور قطع با پشتیبانی از طرح های یاد شده می توان به تحقق اهداف این بخش بسیار امیدوار بود.
دادی زاده سرخایی گفت: در سایه مشارکت جمعی و حمایت از برنامه های آموزش و پرورش، ارتقای شاخص های آموزشی بویژه قبولی دانش آموزان در آزمون سراسری و ارتقاء رتبه هرمزگان، یک واقعیت دست یافتنی است که این نهاد برای رسیدن به اهداف پیش بینی شده، برنامه عملی دارد.
7195/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.