به گزارش ایرنا، مجید لشکری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: بهره برداری از مرحله نخست طرح نوسازی خط اول آبرسانی میناب - بندرعباس، طرح تامین آب شرب بندرعباس به ظرفیت 700 لیتر در ثانیه از سدهای شمیل و نیان، مرحله نخست آب شیرین کن 100 هزار مترمکعبی بندرعباس و نیروگاه هرمزگان در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس از شاخص ترین این طرح هاست.
وی بیان داشت: در این سفر وزیر نیرو ابتدا طرح تامین آب شرب بندرعباس از سدهای شمیل و نیان را افتتاح می کند که مسیر حرکت آن فردا دوشنبه ساعت 13 بعد از ظهر از محل شرکت آب منطقه ای هرمزگان به مقصد شمیل انجام می شود.
سرپرست روابط عمومی شرکت آب منطقه ای هرمزگان اظهارداشت: بازدید از نیروگاه سیکل ترکیبی کلاس F هنگام بندرعباس و بازدید از خط انتقال آب و آبشیرین کن یک میلیون متر مکعبی خلیج فارس از دیگر برنامه های وزیر نیرو است.
براساس برنامه ریزی های انجام شده اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری به همراه تعدادی از وزیران در روزهای دوشنبه و سه شنبه این هفته میهمان مردم هرمزگان است.
بازدید از مناطق شمالی هرمزگان، بهره برداری از مرحله اول آب شیرین کن 100 هزار مترمکعبی بندرعباس و نیروگاه منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس و بازدید از بندرها، گمرک ها و مجتمع کشتی سازی از برنامه های سفر معاون اول رییس جمهوری به هرمزگان است.
همچنین نشست شورای اداری استان و نشست با فعالان اقتصادی هرمزگان نیز با حضور معاون اول رییس جمهوری برگزار خواهد شد.
7195/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.