نوید احمدی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این هنرستان خیرساز در فضایی به وسعت سه هزار و 200 مترمربع و با اعتبار حدود 30 میلیارد ریال ساخته شده است.
وی افزود: این هنرستان که در رشته های کامپیوتر، حسابداری و معماری هنرجو پذیرش می کند، دارای بخش های آموزشی ، کارگاهی و خوابگاهی است.
احمدی با اشاره به نقش مهم خیران در توسعه فضاهای آموزشی، گفت: کمک به ایجاد فضای آموزشی به ویژه در مناطق محروم و نیازمند، کمک به فضاهای فرهنگی و هنری از جمله کتابخانه، فرهنگسرا، هنرستان، هنرکده، نمایشگاه و فعالیت های مرتبط با آن از مهم ترین اهداف نهاد مردمی جامعه یاوری است.
وی با اشاره به تلاش های دولت در جهت نوسازی و بهبود فضای آموزشی فرسوده در هرمزگان، افزود: اعتبار دولتی به تنهایی پاسخگوی این مساله نبوده و در این مسیر نیازمند یاری هر چه بیشتر خیران هستیم.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان خاطرنشان کرد: خیران سهم بسزایی در نهضت مدرسه سازی دارند و در این رابطه استان هرمزگان جزو پنچ استان برتر کشور است.
تشکل مردم نهاد 'جامعه یاوری' که اوایل دهه 60 توسط شادروان مجتبی کاشانی تاسیس شد تاکنون بیش از 800 واحد آموزشی برای دانش آموزان و هنرجویان در سراسر کشور ساخته است.
شهرستان میناب در 90 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.