به گزارش ایرنا، حسن اسماعیلی روز یکشنبه در جلسه شورای آموزش وپرورش این شهرستان افزود: برای پیشرفت، ارتقا و جامعه ای سالم باید همه اقشار جامعه و مسئولان به کمک آموزش وپرورش بشتابند.
وی اضافه کرد: در دولت تدبیر و امید به آموزش وپرورش توجه و نگاه خاصی شده و در این ارتباط در کمیته برنامه ریزی شهرستان اعتبارات خوبی به این مجموعه اختصاص یافت.
فرمانداردیلم، از کمک خیران این شهرستان در همه عرصه ها بویژه احداث مدارس تقدیر کرد و افزود: دریک ماه آینده مدرسه خیر ساز مرحوم خدری (حضرت رقیه وسمیه سابق ) درشهردیلم افتتاح و یک مدرسه یک کلاسه نیز در روستای خواجه گیر توسط خیران این روستا کلنگ زنی خواهد شد.
رئیس آموزش وپرورش دیلم گفت : دستگاههای اجرایی شهرستان درهمه برنامه ها و امور، بنا به تاکید فرماندار یاری کننده این مجموعه هستند.
عباس امید افزود: دانش آموزان این شهرستان در یک سال اخیر به موفقیت هایی مهم از جمله درکنکور، مسابقات علمی، فرهنگی و هنری نایل شدند و برای اولین بار 16 نفر ورودی به دانشگاه فرهنگیان داشته است.
در این نشست مدیر آموزش وپرورش دیلم از فرماندار این شهرستان با اهدای لوح سپاس تجلیل و از زحمات سرگروه های آموزشی شهرستان و برخی اعضای انجمن اولیا و مربیان با اهدای جوایز تقدیر کرد.
شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر قراردارد.
6164/7215/6043**
خبرنگار: محسن صادقی آزاد** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.