به گزارش ایرنا، فریدون همتی روز پنجشنبه با صدور پیامی ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج اظهار داشت: در هشت سال دفاع مقدس شاهد از جان گذشتگی، رشادت و فداکاری بسیجیان در دفاع از این سرزمین بودیم که در این راه بسیج شهدا، جانبازان و آزادگان بسیاری را تقدیم و اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران را به منصه ظهور رساند.
وی افزود: در حقیقت بسیج مردمی ترین نهاد در ایران اسلامی محسوب می شود و آحاد و اقشار مختلف ملت ایران در این نهاد ارزشمند در زمینه های متعدد مشغول به فعالیت هستند.
استاندار هرمزگان در این پیام بیان داشت: بسیج با تلاش جهادی توانسته استعدادهای مختلف در سراسر ایران را به کار بگیرد و شکوفا نماید و امروز آثار و برکات فعالیت های بسیج در اقصی نقاط کشورمان قابل مشاهده است .
همتی در این پیام اظهار کرده است: بسیج به مثابه شجره طیبه ای است که در ایران اسلامی ریشه دواند تا مدافع و ترویج دهنده ارزش ها و آرمان های اصیل انقلاب اسلامی باشد.
استاندار هرمزگان در این پیام ، بیان داشت: اینجانب فرارسیدن هفته بسیج را به ملت شریف ایران به ویژه بسیجیان سرافراز از جمله بسیجیان استان هرمزگان تبریک عرض می نمایم و امیدوارم اقشار مختلف بسیج در دستیابی به قله های افتخار روز به روز موفق و پیروز باشند.
تشکیل بسیج مستضعفین از مهمترین اقدامات پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بود که در پنجم آذر سال 1358 به فرمان بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) صورت گرفت.
در تقویم رسمی کشورمان 29 آبان تا پنجم آذرماه به نام هفته بسیج نام گذاری شده است.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.