مسوول کمیته فوتسال شهرستان رودان یکشنبه شب در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: رقابت های فوتسال رده سنی زیر 21 سال استان هرمزگان در گروه A با حضور پنج تیم شامگاه یکشنبه بیست و هفتم آبان ماه به میزبانی باشگاه فرهنگی- ورزشی علم و ادب شهرستان رودان آغاز شد.
محمدرضا سالاری خاطر نشان کرد: در گروه A، تیم های علم و ادب رودان، مقاومت میناب، شهرداری سیریک، نریمان بندرعباس و بیمارستان امام رضا (ع) به صورت دوره ای با یکدیگر به رقابت می پردازند.
وی افزود: در نخستین روز از آغاز رقابت ها، تیم های نریمان بندرعباس و بیمارستان امام رضا (ع) به مصاف یکدیگر رفتند که دو تیم به نتیجه مساوی سه بر سه رضایت دادند.
سالاری ادامه داد: تیم علم و ادب رودان نیز در نخستین بازی خود به مصاف شهرداری سیریک رفت که با نتیجه 4 بر صفر مغلوب حریف خود شد.
وی خاطر نشان کرد: در ادامه این رقابت ها، روز دوشنبه 28 آبان ماه تیم بیمارستان امام رضا (ع) به دیدار شهرداری سیریک می رود و تیم های علم و ادب رودان و مقاومت میناب به مصاف یکدیگر می روند.
سالاری ادامه داد: روز سه شنبه 29 آبان ماه تیم نریمان بندرعباس به مصاف شهرداری سیریک و تیم بیمارستان امام رضا (ع) به دیدار مقاومت میناب می رود.
وی اضافه کرد: روز چهارشنبه 30 آبان ماه نیز مقاومت میناب به مصاف نریمان بندرعباس می رود و علم و ادب رودان با تیم بیمارستان امام رضا (ع) روبرو می شود.
سالاری خاطر نشان کرد: روز پنجشنبه یکم آذر ماه تیم مقاومت میناب به مصاف شهرداری سیریک و تیم علم و ادب رودان به دیدار نریمان بندرعباس می رود.
وی بیان کرد: رقابت های گروه B با حضور پنج تیم به میزبانی تیم آیندگان بندرعباس برگزار می شود.
رقابت های فوتسال رده سنی زیر 21 سال استان هرمزگان در گروه A بیست و هفتم آبان ماه تا یکم آذر ماه سال جاری به میزبانی باشگاه فرهنگی- ورزشی علم و ادب رودان در سالن شهید جعفری این شهرستان برگزار می شود.
شهرستان رودان با بیش از 124 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شرق شهرستان بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7196 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.