به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان، محمد علی سلیمی روز دوشنبه در این خصوص اظهار داشت: براساس پیش بینی ها با اجرای این طرح ها چهار هزار و 224 نفر در این طرح ها مشغول بکار می شود.
وی ادامه داد: 2 هزار و 890 میلیارد ریال وام بانکی برای اجرای اجرای طرح حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری به هرمزگان ابلاغ شده که 2 هزار و 190 میلیارد ریال آن به این استان اختصاص یافته است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان بیان داشت: همچنین کارگروه اشتغال استان اعطای وام بانکی به 647 طرح با مبلغ پنج هزار و 890 میلیارد ریال را مصوب و به بانک های عامل معرفی کرده که از این تعداد 427 طرح با مبلغ افزون بر 2 هزار و 270 میلیارد ریال در بانک ها مصوب شده است.
سلیمی ادامه داد: متقاضیان برای وام بانکی اشتغال فراگیر و روستایی باید در سامانه کارا ثبت نام کنند که پس از تائید طرح، کمیته‌ های فنی ابعاد آنرا به لحاظ کیفی و کمی بررسی می کنند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان اظهار داشت: طرح در صورت تائید نهایی، برای تأمین اعتبار به بانک معرفی و پس از بررسی و داشتن توجیه فنی و اقتصادی، در نوبت دریافت وام اشتغال روستایی قرار می گیرد.
سلیمی یاد آور شد: در مرحله دوم پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی یک هزار و 130 میلیارد ریال وام بانکی برای نهادهای حمایتی استان در نظر گرفته شده است.
3219 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.