علیرضا مظفری عصر چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این فرد با هویت موسی جمالی 55 ساله اهل لامرد استان فارس از روز دوشنبه هفته جاری بر اثر طغیان رودخانه فصلی در نزدیکی روستای لاور میستان در مسیر بستک به لامرد مفقود شده بود.
وی افزود: این فرد به همراه پسرش قصد عبور از رودخانه با خودرو را داشته که متاسفانه بر اثر طغیان رودخانه و شدت جریان آب غرق شده ، اما پسرش توسط مردم از غرق شدن نجات یافته است.
مظفری تصریح کرد: 19 نفر از نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر هرمزگان طی 48 ساعت گذشته تمام تلاش خود را جهت یافتن این فرد انجام دادند که ظهر امروز جسد این فرد پیدا و تحویل پزشکی قانونی شد.
این مقام مسوول با تاکید بر ارتقاء موارد ایمنی در راه ها به ویژه در مسیرهای حاشیه رودخانه ها، گفت: یکی از مشکلات فعلی نبود حفاظ در حاشیه آب نماها است که در صورت نصب آن از سوی راهداری شاهد وقوع کمتر این حوادث خواهیم بود.
لازم به ذکر است، اقصی نقاط استان هرمزگان از روز شنبه هفته جاری به دنبال ورود یک سامانه بارشی شاهد بارش باران بودند که شب گذشته این سامانه از هرمزگان خارج شد.
این سامانه موجب بارش در سردشت بشاگرد، جاسک، بندرعباس، پارسیان،خمیر، بستک، ابوموسی، جزیره سیری، جزیره کیش، حاجی آباد، قشم ولاوان شد.
شهرستان بستک در 220 کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.