به گزارش ایرنا، فریدون همتی روز چهارشنبه در دیدار با هدیه کاظمی و فرزانه حیدری 2 بانوی ورزشکار هرمزگانی مدال آور در بازی های آسیایی جاکارتا از زنان ورزشکاران به عنوان سفیران ملت ایران در آوردگاه مسابقه آسیایی و جهانی یاد کرد که حضور آن ها در رقابت های بین المللی، تصویر خوبی از فرهنگ و ارزش های دینی و اعتقادی بانوان مسلمان ایرانی به جهانیان است.
وی بیان داشت: خوشبختانه 2 بانوی ورزشکار هرمزگانی توانستند با تلاش و جدیت خود افتخار بزرگی را برای ایران اسلامی و استان هرمزگان رقم بزنند و سفیران خوبی برای این کشور و استان بودند.
استاندار هرمزگان افزود: از تلاش و کوشش نتیجه بخش شما ورزشکاران هرمزگانی تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم افتخار آفرینی های شما تداوم داشته باشد.
همتی ابراز داشت: هرگونه کمک و حمایتی را که بتوانیم از ورزشکاران هرمزگانی انجام خواهیم داد و ظرفیت های قانونی را در این راستا به کار خواهیم گرفت.
به گزارش ایرنا، هدیه کاظمی در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا در رشته قایقرانی در فینال کایاک یک نفره 500 متر بانوان با حریفانی از چین، کره جنوبی، ژاپن، اندونزی، قزاقستان، سنگاپور و هند رقابت کرد و در پایان با زمان 2 دقیقه و 2 ثانیه و 280 صدم ثانیه صاحب مدال نقره شد و فرزانه حیدری موفق به کسب مدال نقره در رشته والیبال نشسته شد.
در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا هدیه کاظمی در رشته قایقرانی، کبری لکزایی فر در رشته سنگنوردی و مجید عسکری در رشته وزنه برداری 3 ورزشکار هرمزگانی بودند که به همراه کاروان ورزشی ایران در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا حضور داشتند.
علیرضا بهرمن به عنوان داور ووشو و فریدون الهامی نیز به عنوان سرپرست تیم ملی والیبال ساحلی دو نماینده دیگر استان هرمزگان در بازی های آسیایی این تیم را همراهی کردند.
9887 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.