به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های نماز جمعه این هفته بندرعباس افزود: تنها راهکار این است که باید با گرسنگی و تشنگی بسازیم و روی پای خود بایستیم و با مقاومت، دشمن را نابود کنیم.
وی ضمن محکوم کردن جنایات سعودی ها در جهان اظهارداشت: آن ها یک انسان آزاده را به جرم آزادی می کشند، برای نابودی مردم کشورهای بحرین، یمن و عراق برنامه ریزی می کنند و به تحریم ها علیه مردم ایران کمک می کنند.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان تصریح کرد: نظام تبلیغات جهانی و سازمان ملل زمانی که سعودی ها در بحرین شیخ نمر را به شهادت رساندند، هیچ عکس العملی از خود نشان ندادند و در واقع این سازمان مرده است و خود، مجوز جهانی برای جنایت های آن ها را صادر می کند.
آیت الله نعیم آبادی بیان داشت: سازمان ملل، سازمان ترامپ است چرا که به همراه منابع و مرکزهای جهانی علیه جنایت های آل سعود سکوت کرده اند.
**به میراث فرهنگی کم توجهی شده است
امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود به میراث فرهنگی استان اشاره کرد و گفت: میراث فرهنگی یادگار گذشتگان برای نسل های آینده است که در استان نسبت به آن کم توجهی می شود.
آیت الله نعیم آبادی بیان داشت: مدیران کل قبلی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان، کاری برای این مجموعه انجام نداده اند و بنده نیز چیز خاصی از آن ها ندیده ام.
وی از مدیر جدید این مجموعه که به تازگی منصوب شده خواست به میراث فرهنگی بها دهد و در این راستا استاندار هرمزگان و رسانه ها نیز به وی کمک کنند.
امام جمعه بندرعباس ادامه داد: در انتصاب مدیران دقت کرده و افراد لایق و شایسته را حتی اگر بر ضد نظرها و پیشنهادهای شما باشد، انتخاب کنید.
آیت الله نعیم آبادی اضافه کرد: عشق به میز، مقام، جایگاه و پول برخی از مدیران را کر و کور می کند و کسانی که عشق میزنشینی دارند با هدف های خاص وارد این عرصه می شوند و برای حفظ آن هر کاری انجام می دهند.
**میدانی به نام صحیفه در هرمزگان راه اندازی شود
امام جمعه بندرعباس در ادامه خطبه ها به شهرداری های استان پیشنهاد داد که میدانی در هر شهر به نام صحیفه نامگذاری کنند و خیابان منتهی به آن را نیز صحیفه نامگذاری کنند.
خطیب جمعه بندرعباس اظهار داشت: همه مسجدهای استان هفته ای یک شب صحیفه سجادیه خوانی داشته باشند و به شرح و تفسیر آن بپردازند.
وی بیان داشت: صحیفه سجادیه کتاب عمل در قالب دعاست و برای رشد معنوی باید به آن عمل کنیم.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان همچنین با اشاره به روز جهانی استاندارد اظهار داشت: استاندارد حامی مردم است و باید متولیان این بخش جلوی کالاهای غیراستاندارد را بگیرند.
7195/2094
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.