مرضیه سی سی پور روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: به علت امواج تراز میانی بارندگی همراه با رعد و برق از عصر امروز (یکشنبه) در ارتفاعات شمالی، شرقی و مرکزی هرمزگان آغاز می شود و تا روز چهارشنبه با رگبارهای پاییزی در مناطق شمالی استان در شهرستان حاجی آباد حاکم است.
وی پیش بینی کرد: از روز پنجشنبه نیز با توجه به تاثیر یک موج جنوبی در جزیره های هرمزگان شاهد بارش‌ های پاییزه همراه با رگبار، رعد و برق و افزایش باد هستیم.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان هشدار داد: با توجه به تقویت سامانه بارشی در استان های کرمان و فارس احتمال سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه های فصلی در مناطق شمالی هرمزگان وجود دارد.
سی سی پور ادامه داد: در محدوده دریایی تنگه هرمز نیز طی روز‌های دوشنبه و سه شنبه هفته جاری در ساعت بعد از ظهر افزایش باد جنوب غربی تا حداکثر سرعت 38 کیلومتر بر ساعت می رسد که این روند خللی در تردد‌های دریایی در قشم و بندرعباس ایجاد نمی کند.
وی یادآورشد: دمای فعلی بندرعباس 33 درجه سانتیگراد است که از فردا دوشنبه با توجه به ورود سامانه بارشی شاهد کاهش سه درجه ای هوا در این شهرستان خواهیم بود.
7195/ 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.