به گزارش ایرنا، علی بندرعباسی روز دوشنبه در نشستی در همین رابطه اظهار داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با همکاری مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در نظر دارد به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی تولید فیلم مستند حرفه ای با نگاه خلاقانه و برگرفته از فرهنگ و اجتماع هرمزگان را برگزار کند.
وی با بیان اینکه در همین راستا نیز فراخوانی جهت اطلاع و همکاری فیلمسازان هرمزگان اعلام شده، افزود: موضوع آثار ارسالی باید با محوریت روایتهای ناشنیده و بدیع از انقلاب اسلامی در هرمزگان باشد.
این مقام مسوول تصریح کرد: فیلمسازان باید آثار تولیدی خود را تا بیستم مهرماه به واحد امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان ارسال نمایند.
بندرعباسی خاطرنشان کرد: آثار ارسالی باید دارای ساختار دراماتیک و تا حد امکان متفاوت با مستندهای گزارشی و اطلاع رسانی (مستند تلویزیونی ) باشد.
وی با بیان اینکه مدت زمان فیلم های مستند نباید بیشتر از 40 دقیقه باشد، گفت: فیلمسازان در ساخت آثار خود موضوعاتی همچون نقش مساجد ، نهادهای مردمی ، رهبران دینی به ویژه روحانیت در آگاهی بخشی و هدایت جامعه و زندگی مبارزان انقلاب اسلامی را در اولویت قرار دهند.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.