به گزارش ایرنا، دکتر سید حسین داودی یکشنبه شب در دیدار با امام جمعه شهرستان بندرلنگه اظهار داشت: در همین راستا نیز در چند سال اخیر به منظور ارایه خدمات بهداشتی و درمانی بهتر به مردم غرب هرمزگان ، اقدام به راه اندازی دستگاه های ام آرآی ، سی تی اسکن، بازسازی و نوسازی بیمارستان شهدا بندرلنگه و جذب نیروهای متخصص در این شهرستان کرده ایم.
وی افزود: در حال حاضر گسترش فضای اورژانس بیمارستان شهدای بندرلنگه در حال انجام است و فضای قبلی اورژانس به افزایش تختهای CCU، ICU و NICU اختصاص می یابد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی هرمزگان خاطرنشان کرد: امیدواریم اورژانس بیمارستان شهدا شهرستان بندرلنگه دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.
داودی با اشاره به دستاوردهای اجرای طرح تحول سلامت در اقصی نقاط هرمزگان از جمله بندرلنگه، گفت: با اجرای این طرح و جذب متخصصان، هم اکنون شاهد فعالیت و استقرار 21 متخصص در رشته های مختلف از جمله چشم، اطفال، زنان، چشم، داخلی، رادیولوژیست، نورولوژیست، اورولوژی، جراحی مغز و اعصاب، طب اورژانس، اعصاب و روان ، عفونی و ارتوپد در این شهرستان هستیم.
امام جمعه شهرستان بندرلنگه نیز در این دیدار با تاکید بر تلاش هر چه بیشتر به منظور ارتقاء شاخص های بهداشتی و درمانی در این شهرستان، گفت: دانشگاه علوم پزشکی تمام تلاش خود را در این مسیر انجام داده، اما هنوز با نقطه ایده آل فاصله داریم.
حجت الاسلام سید محمدجواد رکنی تاکید کرد: مقوله سلامت از اهمیت بالایی برخوردار است و ما از دیگر ارگانها خواستاریم تا به منظور ارتقاء شاخص های سلامت با دانشگاه علوم پزشکی همکاری و حمایت های لازم را داشته باشند.
غرب هرمزگان شامل شهرستان های بندرلنگه، بستک و پارسیان است که بندرلنگه در 240 کیلومتری، بستک در 220 کیلومتری و پارسیان در 500 کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان واقع شده اند.
هم اکنون 134 خانه بهداشت در غرب هرمزگان مشغول به ارایه خدمات به مردم هستند.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.