به گزارش ایرنا، اله مراد عفیفی پور روز یکشنبه در آیین نواختن زنگ مدرسه ها و آغاز بکار 12 مجموعه آموزشی در شهرک های مسکونی شهید رجایی و باهنر ارتقاء سطح کیفی آموزش در مدارس را از جمله مسوولیت های اجتماعی تعریف شده برای این مجموعه سازمانی دانست.
وی افزود: اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان هر ساله در راستای تحقق مسؤولیت های اجتماعی خود و اعتلای نظام آموزشی در مرکز این استان اقدام به بازسازی و نوسازی مدرسه های مستقر در شهرک های مسکونی می کند.
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان پور خطاب به دانش آموزان حاضر در مراسم گفت: توجه به جامعه محلی مجاور و همسایه این شهرک ها نیز به عنوان یک اولویت جدی مدنظر در این اداره کل قرار دارد.
عفیفی ابراز داشت: توجه ویژه به امر تعلیم تربیت دانش آموزان به عنوان یکی از مسوولیت های اجتماعی سازمانی، در سرلوحه کاری اداره کل بنادر و دریانوردی بوده و مرکز آموزش این اداره کل به عنوان متولی کلیه مباحث آموزشی همچون سال های گذشته برنامه های گسترده ای را در دستور کار قرار داده است.
وی ادامه داد: جایی که شما ایستاده اید، جایگاهی بسیار ارزشمند برای ساختن آینده کشور است و به طور قطع با ارتقای کیفیت علمی و افزایش سطح دانش خود به پیشرفت کشور کمک خواهید کرد.
رییس اداره آموزش اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان نیز گفت: 167 نفر کادر آموزشی در این مجموعه ها از پیش دبستانی تا پایه متوسطه دوم فعالیت دارند که 4 واحد به صورت دولتی، 6 باب آن، غیر دولتی و 2 باب مدرسه نیز به شکل هیات امنایی اداره می شوند.
سید مسلم کشفی افزود: تمامی مسایل مربوط به تعمیر و نگهداری تاسیسات، پاکسازی، فضای سبز، تجهیز و امکانات آموزشی مدارس این شهرک ها بر عهده اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان است.
وی راه اندازی 2 هنرستان دریایی با سرمایه گذاری خیر مدرسه ساز و مشارکت آموزش و پرورش در زمینه آموزش رشته های مرتبط با صنعت حمل و نقل دریایی را از دیگر فعالیت های صورت گرفته توسط اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان برشمرد.
به گزارش ایرنا، با آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدرسه ها 357 هزار و 328 نفر از دانش آموزان هرمزگان راهی کلاس های درس شدند.
این تعداد دانش آموز در قالب 3 هزار و 537 مدرسه و 14 هزار و 107 کلاس درس ساماندهی شدند که 13 هزار و 739 معلم و مربی تدریس آن ها را برعهده دارند.
امسال هم چنین 40 هزار و 645 نفر کلاس اولی و 17 هزار نوآموز پیش دبستانی نیز به آمار دانش آموزان هرمزگان افزوده شده است.
9887 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.