یاسر لیوانی روزجمعه به خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: برای ساخت این تعداد کلاس، افزون بر 400 میلیارد ریال از محل اعتبارات تخصیصی به اداره کل هزینه شده است.
وی گفت: احداث 90 طرح نیمه تمام دولتی و خیری ساز نیز در حال انجام است.
به گفته وی، تامین اعتبار موردنیاز برای این طرح ها تعهد نیکوکاران است.
مدیرکل نوسازی مدارس گلستان اضافه کرد: برای مقاوم سازی یا تخریب و بازسازی مدارس فاقد استحکام در استان نیاز به افزون بر 15 هزار میلیارد ریال اعتبار است.
وی، استاندارد سازی سامانه گرمایشی مدارس را از دیگر طرح های این اداره در مهر سال جاری برشمرد و گفت: تاکنون 55 درصد از سامانه گرمایشی مدارس استان استاندارد سازی شده است.
لیوانی با بیان این که استاندارد سازی سامانه گرمایشی بقیه مدارس استان در دست پیگیری است، گفت: برای پوشش مدارس باقی مانده نیاز به 250 میلیارد ریال اعتبار داریم.
وی همچنین از تجهیز مدارس استان به امکانات و تجهیزات کمک آموزشی خبر داد و افزود: این اداره کل برای مهر سال تحصیلی جاری نزدیک به 50 میلیارد ریال اعتبار جذب و تجهیزات لازم از جمله میز و صندلی دانش آموز و معلم، تخته وایت بُرد، برُد هوشمند و وسایل ورزشی خریداری کرده است.
طبق گزارش اخیر کمال الدین نظری نژاد معاون اداره کل آموزش و پرورش گلستان اول مهر 355 هزار دانش آموز در دو هزار و 580 آموزشگاه استان سال تحصیلی 98- 97 را آغاز می کنند.
6204/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.