به گزارش ایرنا، سرهنگ حسن آزادی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: کارگران که خود از قشرهای زحمت کش، کم درآمد و کم توقع جامعه هستند اما با شرکت در این طرح، یک روز حقوق کاری خود را در راستای ارتقای تولید، افزایش بهره وری و حمایت از مشاغل موجود دریافت نمی کنند.
وی بیان داشت: در این طرح، کارگران، کارمندان و مهندسان بسیجی سه واحد تولیدی شرکت نفت بندرعباس، مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران و صنایع دریایی شهید درویشی بندرعباس با هدف کمک به واحدهای تولیدی، بهره وری و اقتصاد کشور یک روز بهای خدمت خود را دریافت نکردند.
مسوول سازمان بسیج کارگری سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان یاد آورشد: شرکت مخابرات، شرکت توزیع برق و منطقه 6 انتقال گاز نیز از دیگر دستگاه هایی اجرایی استان بودند که در این رزمایش شرکت کردند.
وجود 14 جزیره اقتصادی و سواحل، مناطق ویژه اقتصادی و بندرهای آزاد، واحدهای صنعتی و معدنی، پالایشگاه های نفت و میعانات گازی، کارخانه های سیمان، آلومینیوم، فولاد، وجود بندر شهید رجایی و شهید باهنر، گمرک ها و بیش از 900 کیلومتر نوار ساحلی از ظرفیت های طلایی هرمزگان است که می توان با استفاده از آنها گامی مهم در تحول اقتصادی و توسعه اشتغال در استان و کشور برداشت.
7195/ 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.