به گزارش خبرآنلاین لرستان، پیگیری جمع آوری برق های غیرمجاز و تست لوازم اندازه گیری در دستور کار شرکت قرار گرفته و بصورت مستمر جلسات چگونگی اجرا در شهرستان های استان برگزار و خوشبختانه تا کنون نتایج قابل قبولی حاصل گردیده است.

فریدون خودنیا مدیرعامل شرکت ضمن تقدیر از مدیر و کارکنان برق شهرستان نورآباد، بالندگی و توسعه فعالیت های شرکت را در گرو درآمد زایی بیان کرد و گفت: یکی از مهمترین منابع درآمدی شرکت تبدیل انشعابات غیرمجاز به انشعاب قانونی و نیز تست لوازم اندازه گیری و شناسایی کنتورهای معیوب و راکدو دستکاری شده و اخذ خسارت از عاملان اینگونه اقدامات غیرقانونی می باشد.

پیشرفت 30 درصدی شناسایی و جمع آوری انشعابات غیرمجاز

فریدون خودنیا با بیان این مطلب که در اجرا حدودا 30 در صد پیشرفت فیزیکی داشته ایم اظهار داشت: نسبت به سنوات قبل غیرمجازهای بیشتری را جمع آوری نموده ایم اما فعلا جا برای کار زیاد است و می توان از این راه درآمد بیشتری را عاید شرکت توزیع نمود.

وی ابراز داشت: ما باید نگرشمان را به لحاظ فرهنگ کار تغییر داده و داعیه سازمان های اداری را از ذهنمان بزداییم زیرا یک شرکت خدمات رسان هستیم و علاوه بر آن از حیطه دستگاههای دولتی خارج و یک نهاد خصوصی هستیم که محکوم به درآمدزایی و ایجاد فرصت توسعه هستیم.

برق رسانی

مهندس خودنیا گفت: براساس سیاست های کلان وزارت نیرو و شرکت توانیر تکلیف ما مشخص و جمع آوری برق های غیرمجاز و شناسایی کنتورهای مشکل دار علاوه بر کمک به اقتصاد کشور و جلوگیری از هد رفت انرژی از منابع مهم درآمدی شرکت های توزیع بحساب آمده و یک ردیف درآمدی قابل اتکا برای ما محسوب می شوند.

شناسایی برق های غیرمجاز گام اول مدیریت است

مدیرعامل برق لرستان شناسایی برق های غیرمجاز و کنتورهای معیوب و دستکاری شده را گام اول فعالیت مدیریت ها ذکر نمود و بیان داشت: کنترل و پیگیری پس از آن و حصول نتیجه نهایی قاطبه فرآیند فعالیت مدیریت های توزیع است.

وی با اشاره به اهرم های در اختیار از جمله نیروهای اجرایی، موسسات حقوقی ، نیروهای محوری، نیروهای دفاتر لوازم اندازه گیری و بعضأ نیروهای اتفاقات و عملیات و مهمتر از همه برون سپاری فعالیت های شرکت به شرکت های پیمانکاری و استفاده از توان مأمورین قرائت جهت کشف اینگونه موارد اظهار داشت: برای انجام چنین پروژه هایی هیچ کمبودی احساس نمی شود و چنانچه کار به نحو احسن انجام نشود قصور و کوتاهی از نحوه مدیریت و رهبری فعالیت ها نشأ ت می گیرد.

مهندس خودنیا اعمال مدیریت منظم، یکپارچه و برنامه ریزی شده را یک اصل دانست و گفت: چنانچه مدیریت منطبق بر اصول و مبانی علمی و تجربی اعمال شود موفقیت دور از دسترس نیست.

ایشان از نحوه عملکرد محورهای روستایی انتقاد وبیان داشت: با توجه به اینکه حجم بیشتر غیرمجازها در روستاها قرار دارد انتظار می رود نیروهای محوری به مراتب بیشتر از گذشته فعالیت نمایند و الزامأ بایستی گزارش عملکرد شهرستان ها در پایان هر هفته به ستاد شرکت ارسال، تا کنترل های لازم صورت گیرد.

گزارش کار مدیریت برق نورآباد در خصوص برقهای غیرمجاز

در پایان فخرالدین حسن پوریان مدیریت توزیع برق شهرستان نورآباد با ارائه آمار کاملی از فعالیت های انجام شده، انشعابات غیرمجاز جمع آوری شده و تست لوازم اندازه گیری انجام شده و نیز شناسایی کنتورهای راکد و دستکاری شده و معیوب و همچنین دیگر اقدامات آن مدیریت، بخشی از زحمات همکاران را تشریح نمود.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1006158
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.