به گزارش ایرنا، فریدون همتی شامگاه پنجشنبه در مراسم بهره برداری از 7 طرح عمرانی در شهرستان حاجی آباد، اظهار داشت: امسال با وجود خشکسالی و کمبود منابع آب، به دلیل در اولویت قرار گرفتن این موضوع در برنامه های استان و تخصیص اعتبارات مناسب و همچنین همراهی خوب مردم در رعایت صرفه جویی، با مشکل چندانی در زمینه تامین آب مواجه نشدیم.
وی تامین آب روستاها را جهت ماندگاری مردم در مناطق روستایی ضروری دانست و افزود: مسوولان شهرستان حاجی آباد نیاز آبی مناطق و روستاهایی که در مسیر خط انتقال آب شیرین کن مشترک 3 استان هرمزگان، کرمان و یزد قرار دارد را اعلام کنند تا از این طریق نیز بخشی از نیاز آبی را تامین کنیم.
استاندار هرمزگان با اشاره به بهره برداری از طرح توسعه بیمارستان فاطمه الزهرا (س) حاجی آباد، گفت: در قالب این طرح 25 تخت اورژانس و 25 تخت در بخش اطفال و زنان با تامین بهترین کیفیت به لحاظ امکانات مورد نیاز برای بیمار و همراه بیمار ایجاد شد که پاسخگوی نیاز مردم این شهرستان خواهد بود.
همتی تصریح کرد: وجود طبیعت خاص در شهرستان حاجی آباد موجب ایجاد ظرفیت های مختلف به خصوص در زمینه کشاورزی و معادن در این منطقه شده است.
وی بیان داشت: اگر امکان شکوفایی بیشتر این استعدادها و ظرفیت ها را فراهم کنیم، حاجی آباد نقش پررنگ تری در تولید و اقتصاد ملی ایفا خواهد کرد.
وی تاکید کرد: باید زیرساخت های لازم را فراهم کنیم تا مردم و بخش خصوصی در این شهرستان سرمایه گذاری داشته باشند.
همزمان با آخرین روز از هفته دولت و با حضور استاندار هرمزگان، 7 طرح عمرانی به ارزش 710 میلیارد ریال در شهرستان حاجی آباد به بهره برداری رسید.
همزمان با هفته دولت امسال در مجموع 82 پروژه در شهرستان حاجی آباد به بهره برداری رسید.
دوم تا هشتم شهریورماه به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به نام هفته دولت نام گذاری شده است.
شهرستان حاجی آباد در 170 کیلومتری شمال بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7198/ 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.