به گزارش ایرنا، ایرج حیدری سه شنبه شب در نشست کارگروه تنظیم بازار استان افزود: تمام مدیران مدرسه های هرمزگان نیز موظف هستند این مهم را رعایت کرده و از ارایه فرم جدید لباس به دانش آموزان خودداری کنند.
وی بیان داشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان نیز بایستی تمهیدهای لازم برای دسترسی مردم برای تامین پوشاک و نوشت افزار خانواده ها بدون آن که به کسبه آسیب وارد شود، فراهم کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان از تمامی اعضای کارگروه تنظیم بازار به ویژه اتاق اصناف و آموزش و پرورش استان خواست که در این زمینه با سازمان صنعت، معدن و تجارت همکاری لازم را داشتاه باشند.
حیدری با توجه به فرا رسیدن ایام محرم و افزایش نیازهای مردم به ویژه هیات های عزاداری نیز گفت: اعضای کارگروه تنظیم بازار هرمزگان نیز سازمان صنعت، معدن و تجارت استان را در تامین کامل تمامی اقلام مورد نیاز در این ایام همراهی کنند.
وی ادامه داد: در تامین نیازهای اسامی شهروندان هرمزگانی به ویژه در زمینه تامین گوشت نیز تمامی دستگاه های اجرایی بویژه اداره کل دامپزشکی استان با رعایت موارد بهداشتی سرعت تامین این ماده پروتئینی را بالا ببرند.
وی ابرازداشت: براساس گزارش های اعلامی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، وضعیت کنترل بازار در استان مطلوب است و باید به گونه ای برنامه ریزی شود که هیچ خللی در تامین نیازهای اساسی مردم به وجود نیاید.
7195/ 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.