«علی حسن زاده » روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 55 طرح در بخش اشتغال پایدار روستایی با 150 میلیارد ریال تسهیلات و 22 طرح در بخش فراگیر با تسهیلات 266 میلیارد ریال از جمله پرونده هایی است که به بانک های عامل معرفی شده است.
وی اظهارداشت: 14 طرح اشتغال روستایی با تسهیلات حدود 30 میلیارد ریال تاکنون از طریق پست بانک و کارآفرینی امید موفق به دریافت تسهیلات شدند.
رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی محلات گفت : اجرای طرح های بخش اشتغال روستایی در زمینه های کشاورزی و بوم گردی بوده و 50 فرصت شغلی فراهم کرده است.
حسن زاده ادامه داد: 22 طرح در بخش اشتغال فراگیر تاکنون به بانک معرفی شده که تسهیلات پرداخت نشده است.
وی گفت: در صورت پرداخت تسهیلات طرح های مصوب در بخش فراگیر 354 فرصت شغلی و در بخش اشتغال پایدار روستایی 211 فرصت شغلی جدید در این شهرستان فراهم می شود.
رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی محلاتتوضیح داد: اعتبار تخصیصی این شهرستان در بخش اشتغال فراگیر را 116 میلیارد ریال است که 2 برابر مبلغ تخصیصی طرح به بانک معرفی شده و محدودیت پرداختی وجود ندارد.
حسن زاده گفت: 26 میلیارد ریال نیز برای ایجاد اشتغال پایدار روستایی به این شهرستان تخصیص داده شده است.
وی بیان کرد: نرخ بیکاری در محلات هشت و یک دهم درصد است که در این شاخص کار رتبه ششم استان مرکزی قرار دارد اما از نظر تعداد دانش آموخته جویای کار در جایگاه سوم استان است.
محلات واقع در جنوب استان مرکزی دارای 55 هزار نفر جمعیتاست.
بر اساس سرشماری سال 95 یکهزار و 504 نفر بیکار در محلات وجود دارد.
7277/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.