سید«مهدی مقدسی» روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: رئیس جمهوری به عنوان مقام ارشد اجرایی کشور باید تعامل پررنگ تری را با خانه ملت داشته باشد و انسجام و وحدت نمایندگان مردم در مجلس با دولتمردان روز به روز تقویت شود تا بتوان از شرایط کنونی به سلامت عبور کرد.
وی اظهار داشت: حضور رئیس جمهوری در مجلس شورای اسلامی و پاسخگویی به سئوالات مختلف نمایندگان امری طبیعی، قانونی و در راستای تقویت نظام اسلامی است و تلاش مجموعه ارکان کشور در این است که با هم افزایی و اتحاد امور را به پیش برده و مسائل را پی بگیرند.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: 81 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح سئوال از رئیس جمهوری را امضا کرده و 209 نماینده از طیف های مختلف سیاسی نیز آن را امضا نکرده اند و معنای این رفتار این است که خانه ملت با درک شرایط حساس کشور در پی آن است که مسائل را با قاطعیت و بهره مندی از توان تخصصی دولت و مجلس شورای اسلامی پیش ببرد.
وی گفت: مسئولان بر مسائل کشور واقف هستند و دغدغه حل آن ها را دارند و اکثریت خادمان مردم در مجلس شورای اسلامی بر این باورند که باید در نشست با وزرا، معاونان رئیس جمهوری و کمیسیون های مختلف مسائل ریشه یابی و دنبال شود.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: حلقه مدیریتی کشور به ویژه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی هرگز صورت مسئله را پاک نمی کنند و به دنبال کتمان مشکلات نیستند بلکه می کوشند که در سایه چتر وحدت قوا امور را پی بگیرند.
مقدسی گفت: سئوال از رئیس جمهوری اگر با هدف شفاف سازی و همراهی با دولت و به دور از مقاصد سیاسی باشد ارزشمند است و می طلبد که پیوند عملی قوای سه گانه روز به روز محکم تر و منسجم تر شود.
وی تاکید کرد: حفظ وحدت ملی یک ضرروت است که برای این مهم همه تلاش ها باید به کار گرفته شود.
استان مرکزی با بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت، هفت نماینده در خانه ملت دارد که 2 کرسی نمایندگی آن متعلق به حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب است.
3005/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.