به گزارش ایرنا، سید« علی آقازاده» روز سه شنبه در نشست شورای روابط عمومی های استان مرکزی در استانداری، افزود: در آستانه هفته دولت نیاز است که روابط عمومی ها به عنوان تریبون نهادهای دولتی اطلاع رسانی شفاف را سرلوحه کار قرار دهند.
استاندار مرکزی گفت: هجمه و مشکلاتی که وجود دارد ناشی از ضعف در انعکاس عملکرد واقعی بخش های مختلف است.
آقازاده افزود: روابط عمومی با حوزه فعالیت حساس، پل ارتباطی صمیمانه بین مردم و مسئولان برای افزایش اطمینان و نشاط اجتماعی محسوب می شوند.
وی خاطرنشان کرد: اعتمادسازی و ایجاد فضای تعامل بین روابط عمومی ها با آحاد مردم زمینه امید به زندگی و نشاط اجتماعی را مضاعف می کند.
آقازاده گفت: کم شدن اعتماد مردم به دستگاه های اجرایی و مسئولان مطلوب نیست و باید این مهم در حوزه اطلاع رسانی آسیب شناسی شود.
وی اظهار داشت: کار روابط عمومی ها تمجید و بزرگنمایی امور نیست بلکه باید با انعکاس به موقع و شفاف مسایل به تکالیفشان عمل کنند.
استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: نگاه تیزبین و کلی نگر ویژگی روابط عمومی موفق است و باید به گونه ای در این حوزه عمل شود که روحیه اعتمادسازی و تقویت مشارکت در لایه های جامعه را تضمین کند.
آقازاده گفت: چهار دهه از انقلاب اسلامی گذشته است و آنچه باعث می شود حس اعتماد به مجموعه حاکمیتی و دولت افزایش پیدا کند نحوه تعامل با مردم است.
وی افزود: روزانه پنج میلیون نفر به دوایر دولتی و نیمه دولتی در سراسر کشور مراجعه می کنندکه حفظ و تقویت رضایتمندی آنان از خدمات امری ضروری است.
استاندار مرکزی عنوان کرد: روابط عمومی ها باید خود را با شرایط روز تطبیق دهند و این مهم را در صدر اهداف سازمانی و امنیت پایدار تعریف کنند.
آقازاده ادامه داد: رسانه ملی برای ایجاد حس اعتماد آحاد جامعه باید اقدامات خلاقانه را در تولیدات خود داشته باشدو به گفتمان سازی نشاط و اعتماد در جامعه دامن بزند.
وی با تقدیر از عملکرد رسانه ملی در استان مرکزی گفت: تعامل خوبی صدا و سیما استان با دستگاه های اجرایی استان دارد و باید به سلیقه و خواست آحاد جامعه بیشتر بها داد.
استاندار مرکزی افزود: بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امسال باید زیبنده این نظام ولایی برگزار شود و دستاوردهای انقلاب اسلامی باید به بهترین شکل برای مردم تشریح شود و زمینه اعتماد عمومی افزایش یابد.
فرمانده انتظامی استان مرکزی نیز گفت: روابط عمومی علاوه بر اطلاع رسانی هدفمند و صادقانه نقش نظارتی بر عملکرد مدیران و اهداف سازمانی نیز دارد و باید در این راستا فعالانه عمل کند.
سردار «کیومرث عزیزی» به تدوین نظام اداری منظم و شفاف سازی روشن تاکید کرد و افزود: روابط عمومی ها در حوزه کاری با ایجاد تعامل با نهادها و دستگاه ها از بروز شایعات جلوگیری کنند.
وی اظهار داشت: همکاری هوشمندانه و برنامه محور روابط عمومی ها با مطبوعات و رسانه ها از انتشار شایعات و ایجاد التهاب و جو روانی در جامعه می کاهد.
وی خاطر نشان کرد: مطبوعات و رسانه ها باید مطالبه مردم از مسئولان را بدون ممیزی ارایه دهند و در مقابل مدیران نیز برای ارایه خدمات بهتر از مردم کمک بگیرند.
فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: بسط و توسعه امنیت پایدار وظیفه ای ملی و همگانی است و تحقق امنیت پایدار در گرو مشارکت همه دستگاه ها در تولید امنیت است.
مدیرکل صدا و سیما استان مرکزی نیز در این نشست گفت: در برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تلاش می شود گوشه ای از دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم و به ویژه نسل جوان ارائه شود.
« امیرهوشنگ آذردشتی» افزود: ۱۷۴ برنامه در صدای مرکز شبکه آفتاب برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تدارک شده است که یک سوم این برنامه ها به مرحله تولید رسیده است.
وی اظهارداشت: ۲۰۲ برنامه در سیما شبکه آفتاب، ۱۲ هزار مطلب درباره فضای مجازی با زیر مجموعه عکس، پست، عکس نوشته و اینفوگرافی در نظر گرفته شده است.
مدیرکل صدا و سیما استان مرکزی گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی فراوان است و حسن ارائه آن به مردم موجب شکرگزاری، افزایش روحیه امید و خودباوری می شود.
آذردشتی افزود: مستند شهدای حرم و سرداران شهید، تحلیل سیاسی در قالب گفت و گو و راه اندازی کانال آفتاب انقلاب از دیگر برنامه های تدارک شده برای بزرگداشت سالگرد انقلاب اسلامی است.
در این آیین از روابط عمومی های فعال در حوزه نظم و امنیت تقدیر شد.
137 روابط عمومی در نهادها، دستگاه های اجرایی، شرکت ها و بانک های استان مرکزی فعالیت دارند.
6991/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.