به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «علی هاشمی » در نشست هم اندیشی پلیس و رسانه ضمن گرامیداشت هفدهم مردادماه سالروز شهادت محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار، افزود: در عملیات های پنج ماهه پلیس مبارزه با کالای قاچاق 20 پرونده تشکیل شد.
وی به بخشی از دستاوردهای پلیس در حوزه نظم و امنیت اجتماعی اشاره کرد و ادامه داد: برای برقراری نظم و امنیت مطلوب در سطح شهرستان به ویژه در تفرجگاه ها، طرح های پاکسازی و برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر و ترافیکی اجرا شد.
سرهنگ هاشمی افزود: چهار هزار و 550 تماس با سامانه 110 این شهرستان برقرار شده که از این تعداد 2 هزار تماس منجر به عملیات شده است.
فرمانده انتظامی دلیجان آگاه سازی، شفافیت در اطلاع رسانی به موقع، انعکاس و بیان انتظارات دو سویه مردم و مسئولان را از رسالت های اصحاب رسانه دانست.
سرهنگ هاشمی اظهارداشت: خبرنگاران چشم بینا، زبان صادق، صریح و گویای مردم در عرصه اجتماع هستند که باید همیشه رسالت خود را از دریچه تعهد ، صداقت و امانتداری پیگیری کنند.
این مقام انتظامی افزود: جامعه خبرنگاران، اصحاب رسانه و مطبوعات با روشنگری‌های خود می توانند در راستای هدایت افکار عمومی نقشی مهم ایفا کنند.
در این نشست از فعالان عرصه خبر در شهرستان دلیجان تجلیل شد.
دلیجان واقع در جنوب استان مرکزی با 50 هزار نفر جمعیت در مسیر راه اصلی استان های جنوبی و شرقی با استان های شمالی و مرکزی واقع شده است.
/30757277
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.