مهندس حسینعلی فرامرزی برخورد با واحدهای تجاری پرمصرف، برگزاری جلسه هم اندیشی با ائمه جماعت مساجد شهرستان خمین جهت تاکید اصلاح الگوی مصرف برق و آب در تابستان در خطبه های خود در مساجد و برگزاری همایش مدیریت مصرف ویژه ساختمانهای اداری شهرستان خمین را از جمله فعالیت های صورت گرفته در زمینه بهینه سازی مصرف انرژی برشمرد.

وی تصریح کرد:تنظیم ۱۰ساعت نجومی، شاخه زنی درختان درتماس با شبکه، تعویض ۱۲۰جمپر فشار متوسط با اتصالات استاندارد وتبدیل ۴کیلومترشبکه هوایی فشارضعیف به شبکه کابلی از اقدامات انجام شده در زمینه کاهش تلفات شبکه طی سه ماه سال جاری است.

مهندس فرامرزی با بیان اینکه استفاده از برق به صورت غیرمجاز امری غیرشرعی و استفاده از اموال بیت المال است و با خاطیان به شدت از طریق مراجع قانونی برخورد می شود، اظهار کرد: ۶۳مورد انشعاب غیرمجاز در شهرستان از ابتدای سال تاکنون شناسایی شده است.

مدیرتوزیع برق شهرستان خمین گفت: تعویض ۵۴۲ لامپ ،تعمیر ۴دستگاه پست ،نصب ۴ دستگاه سکسیونر گازی،تعویض۷۱۵ کنتور معیوب مشترکین ، جلب همکاری ۱۵۲ مشترک کشاورزی و ۲مشترک صنعتی، عقد۱۰فقره قرار داد با صاحبان مولد جهت خرید برق در پیک بار از دیگر فعالیت های انجام شده درراستای تامین برق پایدار دراین شهرستان است

23

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 949194
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.