حسین محمودی فر روز سه شنبه به ایرنا افزو: متولی برگزاری برنامه های فرهنگی در تابستان بر اساس تصمیم ستاد عالی وزارت فرهنگ و ارشاد،‌ کانون های فرهنگی مساجد است و نامنویسی از متقاضیان حضور در برنامه های تابستانی در 60 کانون شهری و روستایی ساوه در حال انجام است.
وی افزود: تابستان امسال آموزشگاه های آزاد ساوه نیز در حوزه هنر به خصوص در اجرای برنامه نمایش های خیابانی،‌ موسیقی،‌ خوشنویسی،‌هنرهای تجسمی فعالیت دارند و موسسه های قرآنی نیز طیف متنوعی از برنامه های جذاب ارائه می دهند.
محمودی فر گفت: 6 هزار نفر در تابستان پارسال در برنامه های کانون های فرهنگی مساجد در شهرستان ساوه مشارکت کردند و پیش بینی می شود که در فراغت تابستانی امسال نیز همین سطح استقبال دیده شود.
به گفته رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه‌ پیشنهاد برای اجرای 2 کنسرت موسیقی و نیز اجرای گروه های موسیقی محلی ارائه شده و رایزنی ها در این خصوص در حال انجام است.
وی گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه آمادگی کامل دارد که در صورت موافقت مسئولان استانی و با در اختیار گرفتن فضای آمفی تئاتر دریاچه ساوه نسبت به اجرای برنامه های مفرح برای خانواده ها همراه با برگزاری نشست های تخصصی و آسیب شناسی در حوزه اجتماعی با حضور کارشناسان اقدام کند.
محمودی فر گفت: تجربه های قبلی برگزاری نمایش های خیابانی و کارگاه های آموزشی در فضای بوستان های ساوه مثبت بوده است.
وی همچنین از برگزاری 2 تئاتر خیابانی و نمایشگاه خوشنویسی به مناسبت هفته مبارزه با اعتیاد در ساوه خبر داد.
محمودی فر خاطرنشان کرد: این برنامه ها در بوستان طالقانی و نیز دریاچه برگزار خواهد شد.
وی گفت: هزار و 500 هنرمند در قالب انجمن های مختلف در ساوه ساماندهی شده اند.
افزون بر 70 هزار نفر از جمعیت 285 هزار نفری شهرستان ساوه را جوانان تشکیل می دهند.
6539/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.