رئیس سازمان خصوصی سازی کشور اعضای هیات مدیره شرکت هپکو اراک را معرفی کرد.

به گزارش ایلنا از اراک، علی‌اشرف عبدالله‌پوری حسینی با معرفی مدیرعامل جدید شرکت هپکو گفت: ماه پیش در جلسه کارگروه ملی رفع موانع تولید در وزارت صنعت، معدن و تجارت وزیر دستور داد که سازمان خصوصی‌سازی مدیریت شرکت هپکو را برعهده بگیرد تا شرکت از این بحران عبور کند و احیای شرکت تسریع شود.

وی افزود: پنج نفر از برترین مدیران صنعتی کشور به عنوان مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت هپکو از سوی سازمان خصوصی سازی انتخاب شدند.

وی تصریح کرد: بر اساس مصوبه یک ماه گذشته کارگروه ملی رفع موانع تولید مقرر شد سازمان خصوصی سازی مدیریت شرکت هپکو را تا رفع مشکلات پیش روی این شرکت بر عهده گرفته و در راستای احیای این شرکت بکوشد.

رئیس سازمان خصوصی سازی کشور بیان داشت: این سازمان طی بازه زمانی با بکارگیری تمام توان خود 5 نفر از بهترین افراد را که در این شرایط ویژه توان مدیریت هپکو را دارند دعوت به همکاری کرد و منتخبین طی دو هفته فرصت بررسی میدانی و ستادی داشتند و در نهایت امروز معرفی شدند. 

پورحسینی گفت: بر اساس تصمیم سازمان خصوصی سازی غلامرضا صادقیان به عنوان مدیرعامل هپکو، غلامرضا سمندر به عنوان رئیس هیات مدیره و علی انعامی، شهسوار و صلاحی به عنوان اعضای هیات مدیره جدید هپکو معرفی شدند. 

وی با اشاره به اینکه این پنج نفر منتخبین سازمان خصوصی‌سازی و افرادی توانمند و با تجربه هستند که ویژگی‌های لازم برای مدیریت هپکو را دارند، تاکید کرد: امید است با هدایت شخص استاندار مرکزی و تیم مدیریتی استان هپکو به جایگاه مورد انتظار صنعتی و کارگران نیز به کار خود بازگردند و با شروع تولید در هپکو شادابی را در محیط کارخانه شاهد باشیم.

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل و اعضای جدید هیات مدیره شرکت هپکو صبح امروز در اراک برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.