به گزارش ایرنا، خطیب جمعه ساوه در خطبه های این هفته افزود: اشغالگری صهیونیسم برآمده از روحیه نژادپرستی است و جهان اسلام آن را برنمی تابد و در برابر آن ایستادگی می کند.
حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی اظهار داشت: اشغال سرزمین های فلسطین در نتیجه خوی نژادپرستی و تجاوزگری صهیونیست ها انجام شد و با نفی وجودی مردم فلسطین، زمینه را برای جنایات بعدی فراهم کرد اما امروز جهان اسلام مشت واحدی است که با این ظلم مقابله می کند.
وی گفت: انتفاضه فلسطینیان تاکنون مانع از تعبیر رویای «قوم بزرگ» و «اسرائیل بزرگ از نیل تا فرات» شده و مقاومت اسلامی سرمایه ای است که با اتحاد مسلمانان جهان تداوم می یابد و به ثمر می نشیند.
امام جمعه ساوه با تمجید از مردم روزه دار شهرستان ساوه برای حضور پرشور در روز جهانی قدس، یادآور شد: اقدام مردم متدین ساوه که به تبعیت از فرمان امام و رهبر معظم انقلاب در این هوای گرم حضور یافتند، ارزشمند و شایان تقدیر است.

***امام جمعه زرندیه در خطبه های نماز جمعه مامونیه گفت: اعلام روز جهانی قدس به فرمان امام راحل نشانه اصل و معیار بودن مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و جور مستکبران است.
حجت الاسلام حسین ابراهیمی اظهار داشت: اقدام مدبرانه امام خمینی(ره) در خصوص ایجاد روز جهانی قدس باعث زنده ماندن آرمان مردم فلسطین و روحیه مضاعف آنان برای مقاومت و ایستادگی در برابر اشغالگران صهیونیستی و استکبار جهانی شد.
وی گفت: ملت بزرگ ایران به عنوان سمبل و نماد مقاومت و ایستادگی در برابر زورگویی های استبدادگران جهانی، مقاومت را به عنوان تنها راه رسیدن به حقوق انسانی در جهان معرفی کرد.
حجت الاسلام ابراهیمی گفت: ملت های مظلوم جهان به خصوص فلسطینیان باید بدانند که راهی غیر از مقاومت برای رسیدن به خواسته و حقوق پایمال شده شان در برابر زورگویان وجود ندارد.

***خطیب جمعه خمین گفت: ملت ایران در هر شرایطی دست از حمایت فلسطین برنمی دارد.
حجت الاسلام سید علی حسینی افزود: مهمترین پیام ملت ایران در راهپیمایی روز قدس به دشمن این است که ترفندها و دسیسه های دشمن خیال باطل است و جبهه حق پیروز می شود.
وی عنوان کرد: آمریکا با انتقال سفارتش به بیت المقدس عمق کینه به مسلمانان را نشان داد و گستاخی بزرگی به جهان اسلام کرد.
امام جمعه خمین ادامه داد: مردم ایران با حضور باشکوه در راهیپمایی روز قدس به مردم فلسطین اعلام کردند که همراه آنان هستند و تا رسیدن به سر منزل مقصود وحدت را در مقاومت اسلامی حفظ می کنند.
وی با یادآوری سالروز رحلت علامه مجلسی تصریح کرد: این عالم بزرگ خدمات شایسته ای به اسلام داشت و کتاب هایش برای تمام فقها قابل استفاده است.
حجت الاسلام حسینی با اشاره به سالروز عزل بنی صدر گفت: رزمندگان دوران دفاع مقدس از اقدامات این رئیس جمهور فاسد، بی کفایت و غربزده بسیار خون دل خوردند تا اینکه توسط امام راحل عزل شد.
نماز عبادی سیاسی روز جمعه در 33 نقطه استان مرکزی برگزار می شود.
7277/6539/4896/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.