در این بیانیه که نسخه ای از آن روز پنجشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است: تعیین روز قدس از سوی بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی نشان از عمق دوراندیشی و هوشمندی امام راحل است و در همه حال حفظ وحدت و انسجام ملت های مسلمان در برابر زورگویان ضروری است.
بیانیه می افزاید: روز قدس امسال در شرایطی برگزار می شود که فتنه تروریست تکفیری در منطقه خاورمیانه شکست خورده و مهمترین حاشیه امن رژیم غاصب صهیونیسم که به واسطه داعش ایجاد شده بود، پایان یافته است.
در بخشی از این بیانیه عنوان شده است: انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف چهره واقعی صهیونیست و آمریکا را به جهانیان نشان داد و بزرگترین جنایت علیه اسلام محسوب می شود که مسلمانان باید در روز قدس امسال مخالفت و انزجار خود را علیه این حرکت غاصبانه ابراز کنند.
در این بیانیه آمده است: روز قدس امسال با توجه به شرایط حساس منطقه به خصوص بیداری اسلامی که با تکیه بر راهبرد مقاومت شکل گرفته از اهمیت ویژه ای برخوردار است و حمایتی فراگیر از ملت فلسطین و نقطه قوت در همدلی با آنان برای شاداب نگهداشتن مقاومت محسوب می شود.
در بخشی از این بیانیه اظهار شده است: قدس شریف در سایه حمایت مستمر جهان اسلام از مبارزات کشور فلسطین ابدیت خواهد یافت.
در این بیانیه مشترک از تمامی گروه ها، جریان ها، احزاب، تشکل ها و مردم ولایتمدار و روزه دار استان مرکزی دعوت شده است که با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس ندای صلح طلبی، عدالت خواهی و حق جویی مسلمانان را به گوش جهانیان برسانند و بستر لازم را برای احیای حقوق حقه ملت مظلوم فلسطین فراهم شود.
6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.