عابد حقدادی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تیم های رشته های مختلف ورزشی کشورمان خود را برای حضور در هجدهمین دوره مسابقات آسیایی و پارآسیایی جاکارتا(اندونزی) آماده می کنند.
وی ادامه داد: 28 ورزشکار استان مرکزی برای حضور در مسابقات آسیایی و هشت ورزشکار دیگر نیز برای حضور در مسابقات پارآسیایی به اردوی تیم های ملی دعوت شده اند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی اظهار کرد: محمد صالحی در رشته اسکیت، بهاره رضایی در رشته تیر و کمان، سجاد طاهری و رضا حسینی در رشته دوچرخه سواری، محمدرضا حمیدی، امیر فراهانی، سجاد رفیعی، وحید احمدی، آرش رحمتی و حسین شاملو در رشته ژیمناستیک به اردوی تیم های ملی دعوت شدند.
وی اضافه کرد: محمدرضا جمشیدیان، رامین غیاثوند و ملیکا برون در رشته قایقرانی، رضا روشن و صالح اباذری در رشته کاراته، احمد پور جعفری، افشین جعفری، عماد صداقت نیا و رویا لک آبادی در رشته کبدی، جواد حسین آبادی در رشته والیبال و مهدی موسوی در رشته هندبال به اردوی تیم های ملی دعوت شدند.
حقدادی گفت: وحید ابراهیمی، امید حسنی، فرشاد گایکانی، علی عزیزآبادی، میلاد مرادی، رضا اکبری و مهدی غفاری نیز در رشته سپک تاکرا در اردوی تیم های ملی حضور دارند.
وی اضافه کرد: در رشته های ورزشی جانبازان و معلولان نیز امیرمحمد توحید نژاد در رشته شنا، مرتضی عابدی، محمد حسین سیاری، مهدی عباسی و همایون عسگری در رشته بسکتبال با ویلچر و محسن مجیدی، محسن میرزایی و هاشم رستگاری در رشته دو و میدانی به اردوی تیم های ملی دعوت شدند.
هجدهمین دوره مسابقات آسیایی از 27 مرداد تا 11 شهریور ماه امسال در جاکارتای اندونزی برگزار می شود.
3017/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.